My yarn storage #2

by - februari 11, 2014


Zoals jullie wel weten had ik in ons vorige huis een handwerk kast gemaakt. In het nieuwe huis konden
we nergens deze kast kwijt, jammer maar helaas.
Er werden laatjes vrij gemaakt zodat de borduur-
spullen en boeken een plekje kregen. Bij de IKEA
werden leuke opvouwbare dozen gehaald om mijn
wol in te bewaren. En voordat ik het wist had ik
al mijn handwerk spul netjes opgeborgen, maar..
het lag door het hele huis heen! Van het weekend ben
ik is gaan rommelen. Even wat passen en meten.
En wat blijkt nu? Na wat opruimen hebben we meer
ruimte dan we dachten! Deze kast was al deels voor
mij, maar nu Chris zijn plankje heeft leeggeruimd,
passen al mijn handwerk spullen er netjes in.
Eerste plank: schrijfwaren + decoratie organizer.
Tweede plank: benodigdheden voor kaarten maken.
Derde plank: al mijn wol (!)
Vierde plank: mijn spullen wat ik vaak nodig ben.




Mijn borduurkoffertje staat er + garen, mijn haakmandje met projectjes waar ik mee bezig ben,
de grote tas met regenboogkleurtjes voor de Cal en daarachter paste ook nog mijn handwerkboeken
en mappen! Heerlijk om weer alles bij elkaar te hebben liggen. Niet meer zoeken, geen nieuwe items
kopen terwijl je er thuis achter komt dat je het nog had liggen, hihi herkenbaar? ^^
Het is weer netjes en overzichtelijk, plus in zo'n afsluitbare kast wordt het ook minder stoffig en is
gelijk veilig voor huisdieren ^^

Hoe hebben jullie je hobby spullen opgeborgen?

You May Also Like

10 Reacties

  1. Wat fijn om alles zo netjes op orde te hebben! En wat ziet het er mooi uit, heerlijk al die kleurtjes garen bij elkaar! Ik ben druk bezig met mijn hobby-kamer, die staat vól. Alles in een kast is voor mij niet haalbaar, maar in één kamer zou fijn zijn. Nou heb ik als excuus dat ik workshops geef en daar veel spullen voor nodig heb, maar toch... :-)
    Groetjes, Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hihi dan mag het he ^^^Moet zeggen, dit is ook mijn stash wat ik de laatste 3 jaar heb opgebouwd. Ik weet niet hoe het er over een tijdje uit zal zien :P Al probeer ik wel mijn wol voorraad iets kleiner te maken..

      Verwijderen
  2. Ziet er goed uit Michelle.
    Soms moet je het even anders indelen, en je ziet hier dat het er allemaal in past.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja heel grappgi! Dat wanneer je opruimd er eigenlijk plek vrij komt van waar je het bestaan eerst niet van wist :P

      Verwijderen
  3. Ziet er erg overzichtelijk uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat ziet er weer keurig netjes en overzichtelijk uit!
    Hoe ik het heb... ik durf het je niet te vertellen, maar ja, ik ben ook al wat jaartjes meer aan het verzamelen dan jij (is dat een aanvaardbaar excuus? O ja, nog een goed excuus: ik krijg enorm veel :-) )

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. haha zeker geldt dat, enne creatieve mensen hebben nooit teveel he ;)
      Moet wel zeggen, ik ben ook wel erg van het opruimen en perse alles netjes willen hebben. Niet al de tijd, maar zeker regelmatig ruim ik alles op.

      Verwijderen
    2. oja, ik ben ook nog eens heel slecht in weggooien, ik kan altijd alles wel gebruiken (vandaar dat ik ook veel materiaal krijg van mensen die juist wel kunnen opruimen/wegdoen ;-) )

      Verwijderen
  5. Wat heerlijk, zoals je weet staat hier een kastje bij de bank, moet wel bekennen dat die wel beetje klein word sinds ik ook haak.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi zo alles in de kast!
    Ik heb laatst bij ikea een alex kast gehaald waar nu alles in zit. Al zit mijn wol nog steeds in een andere tas + mand. Maar ik moet nog wel een keertje bakjes halen voor in mijn kast, aangezien er nu ook nog dingen los liggen die beter samen in een bakje kunnen.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥