New things

by - februari 12, 2014


Bijna 4 maanden geleden zijn wij verhuisd naar dit fijne huisje. In 3 dagen tijd hebben
we het huisje klaar gemaakt en hebben we alle spullen verhuisd. Super snel dus!
 Sindsien is er eigenlijk niet heel veel veranderd. Spullen zijn wel van de ene naar de
andere kamer verhuisd maar er is eigenlijk niets veranderd of bijgekomen. Afgelopen
week vond ik het toch langzaam aan tijd voor vernieuwing. Zo kocht ik eindelijk een
leuke klok en een nieuwe vaas. Ook de grote lijst van IKEA werd dan eindelijk gevuld..
Hieronder kunnen jullie het resultaat zien, we zijn er erg blij mee en nu kan de woon-
kamer er weer een tijdje tegen aan. Nu gaan we denk ik verder met de slaapkamer ^^

You May Also Like

12 Reacties

  1. Aan de foto's te zien wás het al erg gezellig bij jullie, nu is het er vast nóg gezelliger :-)
    Ik ben blij dat jullie het er zo naar jullie zin hebben.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Angélique! Het voelde vanaf dag 1 al als een thuis voor mij. We zitten nog steeds prettig hier, lage kosten, genoeg ruimte.. een prima huisje dus. Hier wonen we nog wel een tijdje en inderdaad soms ff iets kleins veranderen kan al heel gezellig aan doen :)

      Verwijderen
  2. Ziet er gezellig uit

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo,

    Heel mooie spullekes.
    Je vorige postjes heb ik ook gelezen.
    Mooie gehaakte deken is het aan het worden.
    Leuk al je spullen netjes weggeborgen in één kast.
    Hier is het met de jaren van een kast naar een hobbykeldertje gegaan :-)
    Dat hondenkussentje dar je gemaakt is , heb is zo lief en zo te zien al in goed in gebruik :-)

    Groetjes, Jaimie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ziet er allemaal heel leuk en gezellig uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke klok! En prachtige bloemen!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat leuk, die klok vind ik echt super! en je mooie hyacinten zo bij elkaar..je hebt oog voor gezelligheid! lieve groet Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Elke keer vind ik her erg leuk om te zien hoe anders een volgende thuis kan zijn. Het ziet er mooi rustig uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ziet er erg gezellig en huiselijk uit, wat fijn!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥