This Week #17

by - februari 16, 2014


Baking Soda gekocht om mijn haar mee te wassen  ♥ Organizer spulletjes erbij gekocht  
witte Narcissen nog in knop, duurt niet meer lang  Citroen kwarktaart voor het weekend gemaakt 
Flower Hexagons bij elkaar, lekker kleurrijk!  Kraampakketjes maken  Nieuwe vissen gekocht 
Heerlijk vaak gewandeld met Bentley, samen met Chris maar ook lekker alleen 

Een rustige week, waar kalm aandoen centraal stond aangezien de nieuwe behandeling bij
de fysio is gestart. Ondertussen wordt er hard gewerkt aan het nieuwe haakproject en 
kreeg Bentley ook alle liefde en aandacht. Aankomende week is er een zelfstudie week voor
mij 
en daarna een weekje vakantie. Ze zijn beide erg welkom, maar eerst  ga ik genieten van
deze 
luie zondag..

You May Also Like

3 Reacties

  1. Mooie collage zo.
    Geniet van je zondag.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. leuke foto's! geniet van je weekje vakantie! Ik hoef maar lekker 2 dagen te werken, dus heb ook een soort minivakantie. Fijne Zondag!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥