DIY: Hondenkussen

by - februari 09, 2014


Bentley ligt het liefste zo dicht mogelijk bij je, heel de dag. De bench ligt hij alleen in
als we weg moeten of als hij echt aan zijn rust toe is, voor de rest huppelt dit manneke
gewoon vrolijk rond. Met haken heb ik vaak een oud kussen in de buurt liggen, voor de
vulling. Bentley ging er steeds op liggen, we besloten het kussen te laten liggen want hij lag
 er steeds zo lekker op. Maarja een wit kussen staat niet zo mooi in je woonkamer he, zo
besloot ik om zelf een kussenhoes te gaan maken.Want waarom een hondenkussen gaan
kopen wanneer je er ook heel gemakkelijk eentje zelf kan maken?!

Je neemt : een oud kussen, een leuk stofje, een schaar en naald en draad.
. Dit zijn  twee hondenkleedjes van de Action, ze kosten geloof ik 0.89 per stuk.

Ik heb de twee lappen op elkaar gelegd ( binnenkant ligt nu bovenop)
en over de 'oude' naad heb ik mijn nieuwe steekjes gezet. Om de 
twee lapjes vast te zetten heb ik de Feston steek gebruikt. Aan één
kant heb ik de naad los gelaten zodat je het kussen ook kan uitwassen.

Als je klaar bent draai je de hoes weer naar buiten om en tadaaa.. 
met nog geen half uurtje werk heeft Bentley een nieuw
en heel leuk hondenkussen!

En het is helemaal goedgekeurd..

You May Also Like

8 Reacties

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥