This week: #8

by - augustus 25, 2013


Bijkletsen met vriendinnen   Bijkletsen met mijn tante, gezellig op de camping  Lieve Tommie
Uit eten met Chris   Simba heeft een nieuw mandje gekregen  Tussendoor proberen te haken
Middagje Duitsland in geweest, Schloss Steinfurt   Samen Cappuccino drinken   Genieten van 
de bloeiende bloemen en uitstapjes in de natuur  

Nog een paar dagen en dan zit mijn zomervakantie er ook weer op. Aan de ene kant jammer
en aan de andere kant ben ik blij dat ik weer ritme krijg. De sociale contacten die je op school
hebt zijn dan ook wel weer leuk. Aangezien Chris fulltime heeft gewerkt deze vakantie zat ik veel
alleen. En met een overbelaste pols en elleboog heb je snel de neiging om je lichtelijk te vervelen
als borduur- en haak verslaafde. Ik ben ook erg benieuwd wat dit nieuwe jaar zal brengen..



You May Also Like

5 Reacties

  1. leuke foto's, vooral van de poezenbeesten :)
    Mijn vakantie moet nog beginnen. Altijd naar als een vakantie eindigt, maar ook wel weer lekker om aan de slag te gaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke foto's en succes met weer naar school gaan. Vakantie is leuk tot een bepaalde hoogte :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. De tijd vliegt eh. Leuk overzichtje, toffe foto's :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heerlijke foto's waar je met een glimlach naar terug kunt kijken. Het is fijn om weer wat structuur te krijgen, te leren en naar een doel toe te werken: je diploma. Voor mij nu echt de laatste loodjes waar ik volop voor wil gaan. Mijn toekomst houdt mij op de been om het papiertje te halen. Samen met vriendjelief, een baan in de thuiszorg..dat zie ik wel zitten! Soms ook eng, soms leuk, soms een uitdaging, soms een struikelblok. Het mag er allemaal zijn. Het komt wel goed! Heeeeel veel succes!!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥