Enjoy the good things

by - augustus 23, 2013


Ik houd van mooie spreuken en quotes, meestal post ik ze op mijn eigen
Facebook pagina maar deze wou ik ook met jullie delen.  Om toch de categorie
'Spreuken, gedichten en Quotes' wat aan te vullen hier op Kersenbloesems.

Gevonden op: Pinterest

Deze spreuk vond ik laatst en heeft mij aan het denken gezet. Soms maken wij
zelf de dingen te ingewikkeld, enjoy the good things. Je leven is immers veel
te kort, en zo simpel is het gewoon. Deze zomervakantie heb ik veel nagedacht
over wat ik wil en vooral ook wat ik niet wil. Tijd om weer dingen ( en ook mensen)
los te laten en opnieuw te beginnen. Soms niet makkelijk, maar wel nodig..
Een tijd van verandering is aangebroken, ik voel het en ik heb het ook nodig.
We zullen het wel zien..

You May Also Like

6 Reacties

  1. Klopt, als ik erover nadenk is dat inderdaad zo. Mooie post.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Knap!! Dingen of mensen los laten kan erg moeilijk zijn....
    En inderdaad, genieten van alles waarvan je genieten kan.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo,

    Die tekst klopt écht , het is waar en ik denk dat iedereen in zijn leven in zo een periode is gekomen en er sterker is door gekomen. Hoort bij het jong zijn, opgroeien en voor jezelf opkomen :-)

    Groetjes, Jaimie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. mooi, ik ben ook dol op spreuken, lees ze vaak terug en haal er dan ook vaak weer iets nieuws uit. Lieve groet Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie quote om even bij stil te staan

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel herkenbaar hoor & dat hoort er ook allemaal bij! Heel veel succes & vooral geluk de aankomende tijd!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥