Botanischer Garten

by - augustus 22, 2013


Vorige week donderdag was Chris een dagje vrij en leek het ons wel leuk om weer eens
een Botanische tuin te bezoeken. Eigenlijk had ik het idee om weer naar Amsterdam te gaan
maar Chris kwam met een anders leuk voorstel, de Botanischer Garten in Münster. Een klein
uurtje rijden, een middagje parkeren voor maar 2 euro en toen stonden we voor de poorten.
En wat een prachtige tuin was het! Zo groot ook.. Ik vind het vooral leuk dat ze verschillende
gebieden hebben gemaakt: een rotstuin,een tropische tuin in de kas, een vijver met daaromheen
wijde bloemen, een stuk heide hebben we nog gezien, een grote moestuin.. en nog veel meer.
Planten/ bloemen liefhebbers zou ik deze tuin zeker aanraden!

De tropische kas met deze gigantische bladeren.

Uitzicht vanuit de rotstuin op de vijver

De bloemen werden lekker druk bezocht door vele bijen en vlinders..

De mooie rotstuin 

En natuurlijk hebben we heel veel mooie bloemen gezien!

Een grote tuin waar wij ons de hele middag hebben vermaakt, als afsluiter van deze mooie
dag hebben we nog even koffie met een Duits gebakje erbij gedaan. Een geslaagde dag dus
met weer veel mooie foto's als aandenken 



You May Also Like

6 Reacties

  1. een prachtige tuin, mooie foto's

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dit is echt genieten, wat een prachtig tuin.
    Je hebt er mooie foto's aan over gehouden.
    Groetjes Irma

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh ziet eruit zoals de Hortus bij ons in de buurt. Mooie foto's!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauwie wat mooi, dat wil ik ook wel eens bezoeken <3

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥