Yarn is my therapy

by - augustus 26, 2013

Nog nooit gemaakt maar zo schattig, Aapje Jip een patroontje van Christel Krukkert.
Tijdens het haken keek het aapje steeds angstvallig naar zijn banaantje, die mag natuurlijk
niet verloren gaan! Eenmaal af kon hij zijn fruitige vriend in de armen nemen. Voor de 
zekerheid heb ik de banaan vastgenaaid zodat ie geen kant meer op gaat.

En natuurlijk Guusje de Giraf, ook weer van Christel Krukkert. Guusje blijft een
favoriet van mij. Leuk ook om af te wisselen met kleuren. Zo maakte ik hem nu voor de 
tweede keer in het geel maar in bijvoorbeeld blauw of roze is hij ook heel lief! 

Deze twee had ik al een tijd klaar liggen, het haken gaat helaas erg langzaam op het moment.
Mijn pols en elleboog willen nog niet echt meewerken. Misschien een halfuurtje haken en dan
houdt het wel weer op. Een goede tijd om kleine werkjes af te ronden..

Fijne maandag ^^

You May Also Like

16 Reacties

  1. Doe maar rustig aan met je arm! Geef het tijd en rust, anders duurt het alleen maar langer :(.
    Misschien dat ik dat boekje ook eens moet gaan halen! Leuke knuffeltjes..

    BeantwoordenVerwijderen
  2. O wat zijn ze beide leuk. Guusje staat bij mij ook nog op de to do list.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Deze zijn leuk geworden zeg!
    Hopelijk gaat het snel beter met je pols en elleboog! Maar kleine werkjes zijn ook wel eens leuk natuurlijk (:

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ooohhh, wat schattig! Guusje is bij mij ook in de maak ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een leuke knuffels zijn het geworden, mooi gemaakt

    BeantwoordenVerwijderen
  6. De aap is echt super leuk!! Mooi gemaakt weer! wel balen dat je niet zo lang kan haken, maar dan heb je wel weer tijd voor andere leuke dingen. Ik vind veel leuk! Haken, fotograveren, foto's plakken, kaarten maken.. Heerlijk & alles werkt ook om de gedachten even uit te zetten.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi!! Ik kwam je blog tegen op de fb pagina ;)

    En ben gelijk volger geworden!

    Groetjes Henrike

    www.eendraadjelos.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Die giraf is echt supercute! Echt knap dat je dit kan.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Zo lief weer, ik wil dit ook leren!
    Volgen wij elkaar al?

    BeantwoordenVerwijderen
  10. De giraf is zooo gaaf! Heel mooi. Sterkte verder met je pols/elleboog

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Dit is echt weer heel erg mooi geworden.
    Doe voorzichtig met je pols en elleboog, voor je het weet heb je het geforceerd en dan ben je de pineut.
    Groetjes Irma

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Awwww dat aapje met banaaaaaan<3
    Sterkte met je pols/elleboog

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥