Gek op bloemen

by - augustus 29, 2013



Nooit hield ik echt van Zonnebloemen,'vroeger' als student bloemist was het een hel om
10 zonnebloemen bij elkaar te binden, zeker met pijnlijke polsen. En als het zonnebloemen tijd
is willen de meeste mensen toch echt zonnebloemen. Vriendlief vind ze wel erg mooi en zodoende
haalde ik voor het eerst weer zonnebloemen in huis. En het staat toch wel erg vrolijk! Na een weekje
beginnen ze toch al wat minder te worden, dus nu mogen ze hun laatste paar dagen op een laag, klein 
vaasje doorbrengen. Wat eigenlijk nog gezelliger staat in onze kleine woonkamer =) Het is toch 
gezellig thuis komen met wat bloemen op de vaas. Gisteren kwam ik thuis van de eerste stage dag
( wat weer heel vertrouwd aanvoelde aangezien ik al een jaar bij dit bedrijf heb stage gelopen)
en deze fleurige, kleine zonnebloemen zorgen toch telkens weer voor een geniet momentje.

Hebben jullie ook zo graag bloemen in huis staan? En welke staan bij jullie op het moment?


You May Also Like

12 Reacties

  1. zonnebloemen zijn prachtig, fijn om te lezen dat je een fijne stagedag hebt gehad.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat mooi! Ik zag laatst donkerrode zonnebloemen, ik wist niet eens dat die bestonden! (Of leef ik echt onder een steen?)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zonnebloemen zijn echt schitterend. En ze worden zo ontzettend groot. Bij mijn vriend hebben we rode zonnebloemen gestrooid. Ze zijn wel meer dan 2,5 meter hoog. Echt waanzinnig.
    Fijn dat je een goede dag heb gehad op je stage.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Volgens mij heb ik de rode variant nog niet gezien, lijkt me erg mooi!

      Verwijderen
    2. Zo er proberen van het weekend een foto van te maken. En dan maandag of dinsdag even te bloggen. Is volgens mij gewoon een zakje met zaadjes van de HEMA.

      Verwijderen
  4. blijven je katten van je bloemen thuis of in de tuin

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Tegenwoordig laat Simba gelukkig mijn bloemen met rust, ze staan trouwens op de kamer tafel..

      Verwijderen
  5. Hier is ook een liefde van bloemen, maar dan echt wilde bloemen! Maar zo'n tak vol bloesem staat ook altijd prachtig in huis.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik wil ook zo graag bloemen in huis. Maar elke keer als ik kijken bij de bloemen bij de AH zijn er al zoveel open gegaan dat ik het zonde vind om te kopen.. xD

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik vind ze altijd prachtig! Toen ik nog werkte voor de thuiszorg kwam ik elke dag langs een huis waar ze zonnebloemen verkochten & ik ooit al eens een bosje van een cliënt van had gekregen. Het kriebelde om ze weer te kopen. En zodoende, toen ik opweg ging naar vriendjelief, nam ik ze mee om ze vrolijk op een vaas te zetten in zijn huis. Ik zei 'ik heb de zon uit Tenerife meegenomen' & dat was heerlijk! Ze zijn zo fijn zonnig. Het zonnetje in huis!!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥