Een pluizig onderkomen

by - augustus 30, 2013


Wat zeg je vrouwtje? Is dit mandje speciaal voor mij? Het is wel erg lekker zacht hoor,
en pluizig.. Oh en kijk eens, ik kan er ook nog mee spelen!

En ik kan het gebruiken als uitkijkpost, kan ik Tommie goed in de gaten houden..
Van op de wacht zitten word je wel erg moe hoor, misschien ligt dit mandje ook
wel erg lekker, even proberen ..

Kijk eens aan, ik kan lekker liggen en nog steeds alles in de gaten houden. Maar ik 
houd mijn mandje wel vast hoor, voordat Tommie het inpikt. Zij zit al steeds heel 
jaloers te kijken! Gelukkig past zij er niet makkelijk in.. hihi  =^.^=



You May Also Like

8 Reacties

  1. Haha prachtig gezicht zo =) Hij matcht mooi met zijn nieuwe mandje! Heerlijk om hem er zo fluffig in te zien liggen lijkt mij =)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk mandje! Zo te zien valt het in de smaak ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Geweldig poeslief geniet er van

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuk mandje. Wat heeft hij een gave tekening op z'n kopje.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ooohhh wat lief! heerlijk zo'n nieuw mandje!! Lieve groet Petra

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥