Kerstkaarten deel 2

by - januari 10, 2013

Afgelopen kerst had ik best wat zelfgemaakte kaarten verstuurd, teveel voor één logje dus ik heb het 
maar in tweeën gesplitst. Deel 1 kan je hier vinden. Vandaag laat ik jullie de laatste (geborduurde)
kerstkaarten zien van 2012.






* Klik op de kaarten voor een grotere afbeelding*

De geborduurde kerstboom was een gratis patroontje en die kan je hier vinden, de rest van de
patronen heb ik uit een borduur boekje voor kaarten, welke weet ik niet meer. 

Volgende keer heb ik weer 'gewone' kaarten voor jullie om te laten zien  ^_^



You May Also Like

9 Reacties

  1. Wauw, mooi gemaakt! Echt een leuk patroontje, misschien dat ik 'm dit jaar eens ga proberen! :)

    Liefs, Annabel

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De kaarten zijn erg leuk, vooral de geborduurde kerstboom is onwijs leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je hebt veel kaartjes gemaakt! Eén voor één hele mooie!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk zeg! Die kerstboom heb ik gelijk gedownload, bedankt voor de tip. Je hebt al eerder een leuke tip gegeven namelijk die persoonlijke stempel, vond ik zo'n leuk idee dat ik er voor mezelf ook een heb gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Graag gedaan, leuk toch dat we elkaar zo inspireren ;) Ik haal al dit soort tips en ideeën vaak ook van internet af, zo rolt het balletje verder..

      Verwijderen
  5. WOW, das sind spezielle und wunderschöne Karten, ich bin sehr begeistert!!
    Einen schönen Abend und liebe Grüsse von Bea

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥