Mini Autumn Cat Magic #6

by - januari 13, 2013


Het is alweer even geleden dat ik een update heb laten zien van dit mooie katje..
Ondertussen heb ik veel aan de Fall Fairy geborduurd maar de laatste paar dagen zijn
hier ook wat steekjes bij gezet. De tweede pagina heb ik nu bijna voor de helft af.
Ze blijft fijn om aan te werken, dit stuk had veel dezelfde kleuren met af en toe wat
confetti,dat werkt lekker door dus! De update wat je hier kan zien heb ik in 3 dagen
gemaakt. Vandaag ga ik ook weer lekker verder met haar...

Ik wens iedereen een hele fijne zondag

You May Also Like

12 Reacties

  1. Zo dit gaat vlug. Het wordt erg mooi! Ben benieuwd naar de kat die straks tevoorschijn komt. Hij lijkt namelijk sprekend op mijn kat.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel, wat mooi zeg ik ben gek op dit soort katten.
      Ooit hoop ik er ook zelf eentje te hebben ;)

      Verwijderen
  2. Het ziet er prachtig uit, veel plezier met het borduren vandaag.

    Groetjes Yvon.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind dit een heel mooi werk. Mooie, rustgevende kleurtjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ben erg benieuwd naar het eind resultaat!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het is een prachtig werk! Waar kan je patroon vinden?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. He engjelushe,
      dankjewel, het patroon kan je op de Heaven and Earth website bestellen en op spinnerij.nl

      Verwijderen
    2. Bedankt! Ik ga het misschien cadeau doen aan mijn moeder, die is dol op borduren en katjes!

      Verwijderen
  6. Word mooi!
    Jij ook een fijne zondag!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. mooie warme kleuren ! lijkt em inderdaad fijn snel borduren, heb ik ook wel weer zin in !

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥