Kraam visite

by - december 30, 2012

Ik heb al eens verteld dat mijn schoonfamilie hier niet in de buurt woont ( 143 km verderop) en
 in het verleden kwamen we er ook niet zo heel vaak aangezien het reizen met trein en bus je 3 uur kost.
Sinds Chris zijn rijbewijs heeft gehaald is dit makkelijker en doen we er (maar) 1 uur en 40 minuten
over. Een heel verschil dus! Toen ik stopte met werken kregen we beiden de zaterdag vrij en konden
we ook eens vaker op visite gaan. Gisteren gingen we bij mijn schoonzusje op bezoek, ze was bevallen 
van een prachtig zoontje en hem moesten we natuurlijk even bewonderen.

Eindelijk heb ik een standaartje voor mijn kaarten gevonden!


En natuurlijk heb ik een zelfgemaakt knuffeltje mee genomen. Ik blijf het paardje van Ravelry
erg leuk vinden voor een kraam cadeau. Ook deze werd weer goed ontvangen, ze had nog een
plaatsje op de  plank in de baby kamer vrij en daar zou hij komen. Super leuk om te horen
natuurlijk! 

Ik wens iedereen nog een hele mooie en creatieve zondag 


You May Also Like

9 Reacties

  1. Een super leuk kaartje en een schattige knuffel :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. mooi kraamcadeau en kaart

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ach, wat een schattig paardje, helemaal leuk als kraamcadeautje! Ook het kaartje is erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super leuk, gefeliciteerd!
    En wat een schattige knuffel...

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke knuffel! En fijn dat hij op de babykamer komt.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat leuk! Dat zijn nou perfecte redenen om iets te haken. Ik ben zelf bezig met een lang, wit konijn, ook voor mijn 'neefje'.
    Mooie kaart ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gefeliciteerd.
    En zo'n mooie knuffel is veel persoonlijker en leuker dan een gekochte.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥