Mijn 2012

by - december 31, 2012

Nog een dagje en dan is 2012 ook alweer voorbij. De tijd gaat snel, maar ik kan niet zeggen dat ik 
2012 erg zal missen. Ik heb leuke/mooie dingen gezien en beleeft maar ook minder leuke.
Ik vind het altijd erg leuk om terug te blikken zo aan het eind van het jaar en daar laat ik jullie 
ook even van meegenieten. (Met een * = daar komt nog een blogje over.)


In 2012..


 Wonen wij alweer 4 jaar samen en hebben we 5 jaar een relatie.
 Zijn wij verloofd!! * ♥
 Heb ik twee hele mooie vakanties gehad. In Limburg en in Rome
 Ben ik lekker creatief geweest, vooral met het haken & borduren
 Zijn we eindelijk begonnen met klussen aan onze zolder *
Stopte ik met mijn bijbaan.
 Heb ik ook nog wat borduurwerken gestart.  Zoals Mini Autumn Cat Magic
en de Kitten Ornaments


  Heb ik het lezen weer helemaal opgepakt.
♥  Ben ik naar een super mooi concert van Within Temptation geweest.
♥  Heb ik geleerd om beter naar mijzelf te luisteren
♥  Heb ik helaas veel last van mijn rug gehad. Zo erg dat ik nu de opleiding in een    
   ander traject 
volg omdat ik de ‘gewone’ dagen niet vol houd.
♥  Heb ik eindelijk een abonnement op de sportschool genomen
♥  Hebben wij een leuk konijntje geadopteerd: Floortje. 


♥  Ben ik 21 jaar geworden
♥  Hebben wij geweldige dagen op het Keltfest en Castlefest gehad
♥  Is mijn stijl heel anders ‘gegroeid’. Zowel van kleding , accessoires,  als in het huis.
♥  Ben ik lekker vaak in de natuur geweest en heb prachtige wandelingen gemaakt.
♥  Heb ik geleerd dat dit vak (dierenarts assistente) niets voor mij is. Dus wat ik hierna wil 
 gaan doen
(wel met dieren denk ik) moet ik nog gaan zien.
♥  Heb ik vaak met lieve en leuke mensen mogen afspreken 
♥  Hebben we dingen erbij geleerd over wat wij (Chris en ik) belangrijk vinden.
   En zijn we 
meer onze eigen weg gaan volgen. *
♥ Ondanks dat mijn camera een paar keer kapot is gegaan heb ik hele mooie foto’s  gemaakt.



♥ Heb ik heel veel leuke, inspirerende en lieve comments van jullie gehad! ♥
    
Ik hoop dat 2013 een beter jaar wordt in gezondheid maar ik hoop dat we net zoveel mogen
genieten van mooie momenten en uitstapjes als in 2012. Genieten van elkaar, van onze
huisdieren en onze dierbaren.  

Ik hoop dat 2013 een heel mooi jaar wordt, ook voor jullie. Met veel liefde, vriendschap,
creativiteit , gezondheid en geluk. Ik wens jullie alvast een mooi uiteinde en een
fantastische begin van 2013!

Liefs Michelle     

You May Also Like

9 Reacties

  1. Een mooi overzicht van je 2012 en ik wens je het beste in 2013

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi geschreven! Hier kan je zeker op terugblikken. We wensen jullie het beste en dat je maar zo gelukkig mogelijk bent/word!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk om te lezen! Alvast een happy new year!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. fijne jaarwisseling en op naar nog zo'n jaar

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een mooi lijstje van 2012.
    En ik ben nu al benieuwd naar de blogjes die je nog gaat schrijven hihi! Een fijne jaarwisseling voor jullie beide en een mooi 2013!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een mooi overzicht met heel veel positiefs! Jammer dat de negatieve belevingen (voornamelijk je gezondheid en gevolgen van je gezondheid) de overhand hebben voor je. Toch heb ik het gevoel dat 2012 een belangrijk jaar voor je is geweest (in positieve zin) Ik hoop van harte dat je 2013 met voornamelijk positieve gebeurtenissen (de negatieve gebeurtenissen hebben ook hun functie) op je lijstje afsluit, misschien wordt 2013 wel jullie jaar ;-)
    Ik wens jullie een fijn uiteinde en een fantastisch nieuw jaar!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een mooi jaar. Ik hoop al het goeds voor je in 2013!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat leuk om jouw overzicht te lezen! ook voor jou en je dierbaren wens ik een mooi, licht en gezond 2013 toe. Lieve groet, Petra

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥