Inspiratie: Uiltjes

by - september 27, 2012


Je ziet ze overal, van die kleine beestjes met grote ogen. In de winkels, op kaarten,
beeldjes, sieraden, cupcakes enz. In de handwerk wereld kom je ze ook veel tegen,
gelukkig maar want ik vind ze super leuk! Als je op de foto's klikt kom je automatisch
op de site waar ik ze gevonden heb. Misschien dat jullie ook geïnspireerd raken =) 

  
Je kan heel leuk een kaartje met ze maken..


Haken kan natuurlijk ook, deze zijn trouwens ook leuk om kerstballen
van te maken! Even een patroon opzoeken... * nieuw project* 
Deze gave uilen mutsen ben ik ook al verschillende keren tegen gekomen.. 



Dit is Owlyn van Heaven and Earth Designs. Ik zag dit patroon voorbij komen
op een Facebook pagina, een prachtig ontwerp, eentje die ik zeker ga onthouden.

Iets realistischer is ook mooi om te borduren..

En zelfs steentjes worden beschilderd als deze vogeltjes..

Cupcakes en taarten zie je ze regelmatig voorbij komen..


 En als ik dit soort tattoos zie dan begint het wel te kriebelen hoor!

Wat vinden jullie van ze? Heb jij al een creatie met een uiltje gemaakt?



You May Also Like

14 Reacties

  1. Nee, nog geen enkele uil gemaakt!
    Ik heb wel nog een prachtig patroon om te borduren, maar ik heb een beetje een hekel aan hypes...dus wacht ik tot dat over is!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja dat klopt, je ziet ze wel erg vaak ( misschien te)

      Verwijderen
  2. prachtig uilen, ik heb veel strijkapplicaties van uiltjes gemaakt

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een prachtige plaatjes van de uilen;), ik ben gek op uilen. wil ook nog een lief kleintje haken als het mij lukt;)
    mooi hoe je blog is.

    Danielle

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik heb voornamelijk stempels van uiltjes en een tijdje terug heb ik er 2 van vilt gemaakt.
    Ik ben al vrij vaak bij roofvogelshows geweest maar ook met kleiner groepen bij een Valkenier waar je zelf met de vogels mocht vliegen en het is een hele ervaring om een Oehoe op je hand te hebben zitten.
    De voorbeelden op je blog zijn heel leuk.

    Groetjes Yvon.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik heb nog nooit iets met uiltjes gemaakt, maar ik vind je foto's van de uilen erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Uiltjes zijn heel mooi, ze hebben iets feeëriek viond ik. maar ik heb ze zelf nog niet gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Uiltjes zijn liev! Ken je www.myowlbarn.com ?
    Dagelijks verse uiltjes, en de mogelijkheid een leuke uiltjeskalender te printen! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk zijn ze allemaal. Ik ben ook helemaal weg van al die leuke uiltjes. Heb er zelf ook al één gehaakt een tijdje geleden en er gaan meer volgen.
    Liefs, Amarins

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Super leuk al die uilen! Vooral die kerstballen zijn echt geweldig :D!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hallo Michelle,

    Schattig en prachtige creaties kan je ermee maken hé!

    Groetjes, Jaimie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hier nog zo'n één die dol op uiltjes is! :D Bij het idee met de beschildering op stenen werd ik zeker geïnspireerd. Leuk idee! Ik heb nog een leuk patroon van een amigurumi uil die ik zeker nog wil gaan haken & ik heb gisteren een hele leuke stempel gespot met uil! Ik ben nog lang niet uitgekeken op uiltjes hihi. Is het ook trendy tegenwoordig?

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Oh uiltjes zijn zo leuk!
    leuke inspiratie.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥