Fall Fairy :: Blz 8

by - september 28, 2012


Bladzijde 8 staat er weer op, precies 1 maand en 2 dagen over gedaan. Voor mijn gevoel
ging het sneller maar goed dit is alsnog een mooi resultaat. De vlinder fladdert gezellig samen met
de blaadjes in de wind en de eenhoorn zie je ook in de verte. De komende bladzijde zal vooral
achtergrond, bloemen,de grote boomstam,gevallen bladeren en ook wat paddenstoelen laten zien.


Een compleet plaatje. 

Het sporten voor deze week zit er weer op, morgen nog een dagje werken en dan kan
hier het weekend ook beginnen. Ik wens iedereen alvast een heel fijn weekend en veel
borduur-plezier.



You May Also Like

11 Reacties

  1. Altijd fijn als je een pagina hebt kunnen afmaken. Veel plezier met de volgende!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi, leuk dat je ook wat details laat zien.

    Groetjes Yvon.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat ga je toch hard, zo begon ik ooit als eerst en inmiddels is iedereen me voorbij gevlogen, en wat is dat super leuk om bij de andere te zien wat er groeit :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. oohh prachtig wordt het!!! en wat heb je daar een geduld voor......heerlijk! want het zijn zoveel kleuren (heel mooie trouwens!!)..ik weet hoeveel werk dit is. Dikke pluim Michelle!! Fijn weekend! Groetjes, Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  5. prachtige details en kleuren,
    fijn weekend

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat ga je ineens hard!
    Schitterend.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hij wordt echt heel gaaf en volgens ga je best snel hoor, voor zo'n werk zeker!
    Fijn weekend, Amarins

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik vind het een hele prestatie een bladzijde in zo'n korte tijd! Wat gaaf die laatste foto!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oh bijna! Zo gaaf.
    Fijne Zaterdag.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥