Paddenstoelen

by - september 30, 2012

Vandaag hadden mijn vriend en ik niks op de planning staan, ook wel eens een lekker
idee! Vanmiddag was het erg mooi weer, we trokken onze wandelschoenen aan en 
zijn heerlijk in een groot bos gaan wandelen. Een bos waar we eigenlijk nooit komen,
ik ben er wel eens als kind geweest maar dit was jaren geleden. Het ligt wat verder
weg, misschien dat dit ons tegen hield. Maar nu niet meer hoor want oh wat was het
mooi! We zullen er zeker vaker komen, zeker met dit mooie wandel-seizoen!
( klik op de foto's voor een groter formaat)



Dit was echt een paddenstoel-wandeling! We zijn veel verschillende soorten
tegen gekomen, gelukkig had ik mijn camera mee =)



En wat een schoonheden om te zien groeien


Ik heb geen idee welke soorten dit allemaal zijn, ik ben niet zo thuis in de
paddenstoel-wereld. Een lesje paddenstoel namen is dus zeker welkom :)




You May Also Like

9 Reacties

  1. Grappig, jij ook al? Ik heb ook net een paddenstoelenblogje geplaats! :)
    Mooi nu hè in het bos? Heerlijk! Mooie foto's heb je gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige foto's! Vooral de eerste is echt heel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het ziet er prachtig uit,wij waren gisteren aan de wandel, langs de Regge, maar helaas zonder toestel.
    Die boom ziet er ook heel apart uit.

    Groetjes Yvon.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie plaatjes! Dat moet wel een heerlijke wandeling zijn geweest!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heerlijk ziet dat eruit zeg!
    Een hele fijne week :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Bedankt voor je leuke reactie
    op mijn nijntjes voor poekie
    groetjes uit Belgie
    caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een schitterende foto's !!!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥