Een dagje op stap

by - oktober 02, 2012


Gisteren was het mijn beurt om Elisa een bezoekje te brengen. Gelukkig vind ik
reizen met de trein niet erg want het is best een stuk. Maar de gedurende drie uur
vermaakte ik mij prima met wat muziek, een goed boek en mensen kijken. Het weer
 liet toe dat wij gezellig samen de binnenstad gingen verkennen, leuke winkeltjes 
hebben ze daar, zoveel handwerk-winkels ook! Ik heb gelukkig de verleiding kunnen
weerstaan maar het was wel moeilijk hoor. Onderstaande pakketten hadden ze er liggen
en hingen afgewerkt aan de muur, erg mooi om ze in het 'echt' te zien. Deze twee staan
zeker op mijn wishlist en zullen als 'Her Special Place' af is ook worden gekocht.


De dag vloog voorbij, we hebben weer gezellig geklets, ik heb haar mooie borduurwerken
weer mogen bewonderen en gelijk heb ik een andere stad gezien, altijd leuk! Na een paar uur
was het weer tijd om aan de terug reis te beginnen. Deze trein was wat minder druk dus ik

kon ook wat lekkerder zitten, nog eens 78 pagina's werden van mijn boek Charlaine Harris- 
Echt dood gelezen en Faun werd beluisterd. Erg leuk band, als je ervan houd natuurlijk.





Ik verbaasde mij dat mensen altijd zo zitten te klagen, is het niet over school of het werk
dan wel over het weer. Ik zat mijn Yoga Magazine te lezen en terwijl ik heerlijk tot rust kwam
leken andere mensen alleen maar haastiger te worden, grappig effect kan yoga en meditatie op
je hebben he, of zelfs het lezen erover. Wat wel erg leuk was, is dat er een mevrouw met mooie
New- Age kleding achter mij ging zitten. Af en toe spiekte ik even want ze was een prachtige
tas aan het breien. Leuk om toch nog het handwerken in de trein te zien, ipv alle Ipad's en tablets.

Handwerken jullie trouwens in de trein of auto?


You May Also Like

11 Reacties

  1. Wat een leuk blogje, het was inderdaad erg gezellig en ja ik borduur in de trein ;) Maar dat wist je al :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke blog, en wat een mooie borduurwerken, knap dat je ze hebt kunnen laten liggen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Klinkt als een leuke dag! En veel handwerkwinkeltjes? Oew dat is leuk! Wij hebben hier alleen de pippoos.. xD Pff! Die met al die katten is echt leuk! Ik heb één keer geborduurd toen ik in de trein zat. Verder luister ik vaak naar muziek of staar voor mij uit. Maar nu ik bezig ben met haken ga ik dat vast ook in de trein doen (:!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gezellig zo'n dagje.
    Ik ben meestal wel wat aan het doen in de auto of trein, kleine borduurwerkjes gaan mee op de langere reizen, maar het patroon moet niet al te moeilijk zijn.

    Groetjes Yvon.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi dat jullie weer een fijne dag hebben gehad!
    Ik haak wel in de trein of auto hoor, heerlijk!
    Lezen (wat ik toch al niet graag doe) gaat mij minder goed af in de trein, omdat ik dan te snel wordt afgeleid, ik kan mij niet goed afsluiten voor mijn omgeving.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Klinkt als een erg gezellige dag! Kitty Litter is zeker een mooi werk, maar bedenk wel dat het geen makkelijk pakket is met de verschillende draadjes en steekjes. Maar hij is zo leuk haha! De Napping cat, staat ook nog op mijn lijstje.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dat poezenmandje is heel erg mooi! Ik heb het in mijn voorraadkast liggen. Maar ik vrees dat het daar nog eventjes zal liggen. heb momenteel voldoende werkjes in omloop.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Jullie hebben zo te lezen een super gezellige dag gehad, leuk om elkaar zo af en toe zo te ontmoeten. Groetjes, Amarins

    BeantwoordenVerwijderen
  9. zo te zien hebben jullie een leuke dag achter de rug! leuk om elkaar te ontmoeten en samen te shoppen, super! heel mooie borduurwerkjes (zoals je mss weet heb ik ook de 2de, maar ligt voorlopig in kast) en nee, ik doe geen handwerk in trein, omdat ik gewoonweg nooit de trein neem, ga overal met auto naartoe... ben niet zo'n treinreizeiger..

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Behalve dat je schildert met naald en draad en een prachtig borduurwerk maakt, zijn je foto's van de natuur ook zo mooi en kan je gelijk zien waar jij je inspiratie vandaan haalt. fijn weekend, Roos.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥