Kitten #1

by - oktober 03, 2012


Ik kon het niet laten, op internet kwam ik een geweldig patroontje tegen.
De stof werd op maat geknipt en voorzien van een randje, een nieuwe garen-
kaart werd gemaakt en de benodigde garens werden er bij gepakt. Een lief klein
werkje voor tussendoor, het benodigde stofje meet 12 x 13 cm. 7 kruisjes per cm
net zoals de Fall Fairy, dit geeft toch het mooiste resultaat vind ik persoonlijk.


Ook de beruchte stiksteekjes zitten in dit patroon, tot nu toe vind ik ze juist fijn
om te borduren omdat ze zoveel detail geven. Wel borduur ik ze gelijk mee en 
dus niet op het einde. Dit is het resultaat van een uurtje borduren ( met het omzomen
van de rand erbij) het schiet dus lekker op, beter dan de Fall Fairy maar hey dat
heb je met HAED's  =)  Er liggen nog vele projecten en ideeën te wachten maar
voorlopig probeer ik het bij deze, een haakwerkje en de Fall Fairy te houden.
Hopelijk lukt mij dat..

You May Also Like

11 Reacties

  1. kijk uit naar je vorderingen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het begin ziet er lief uit.

    Groetjes Yvon.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het totaalplaatje mogen we zeker nog niet zien, haha verrassing.
    Al ben ik wel heel nieuwschierig...
    Hij is nu al superschattig.
    Veel plezier ermee.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi hoor, het kattenpakket van Dimensions ligt hier al te wachten om gemaakt te worden :p

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ziet er al heel leuk en lief uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat super leuk.. Ben benieuwd naar het eindresultaat.
    Veel plezier ermee.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een schatje! Ben benieuwd naar het geheel.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oh ziet er al super leuk uit, ben erg benieuwt naar je vorderingen.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. och..dat lieve snoetje!! leuk hoor. en idd..ik heb ook meestal zo'n 3 projecten..dan hou ik overzicht en kom ik overal nog aan toe. Groetjes, Petra

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥