Wolletjes, draad en stof

by - oktober 05, 2012

De laatste tijd ben ik veel in handwerk winkels geweest, de ene keer wist ik
de verleiding te weerstaan en soms ook niet. Maar zeg nu zelf als je deze wolletjes
tegen komt, dan kan je ze toch niet laten liggen? Wat ik ervan ga maken weet ik
nog niet, het is hele dunne wol. Misschien een paar sokken?

En tja voor kaarten maken kom ik ook altijd wel iets leuks tegen ^^



Mooie patroontjes die je zelf kan uit prikken en borduren met garen of met
kraaltjes. Ik heb hiervan twee boekjes, een met natuurlijke patronen en de ander
met kerst patroontjes. Nu nog de tijd zien te vinden om kaarten te maken..


Want er wordt ook gehaakt ondertussen..
En als laatste heb ik wat kleding gekocht.  Ik heb vooral jurkjes in mijn
kledingkast hangen en nu kon ik het ook weer niet laten, de linker is een jurkje
met drie-kwarts mouw en de rechter is een Bolero. Kleuren die ik normaal
niet snel koop maar het is wel eens tijd voor wat verandering in mijn kleding.
Ik heb nog veel meer kledingstukken gekocht de laatste tijd, hiervan zal ik
binnenkort ook wat foto's maken. Maar nu ga ik heerlijk verder haken..




You May Also Like

9 Reacties

  1. Die kleurtjes zijn vaak zo leuk, van de wol e.d dat je al snel overstag gaat. Zo heb ik de H.obby g.igant ontdekt, denk dat jij daar ook je ogen uitkijkt! Vreselijk veel borduurpakketten maar ook wol, (brei en haak) garens en zo meer.
    Veel plezier met freubelen, het is er echt weer voor!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat zijn inderdaad erg leuke boekjes. Die dunnen wol is ook heel mooi om mee te haken hoor haha.
    Je haakwerkje wordt ook al heel erg leuk. Veel plezier met alles.
    Liefs, Amarins

    BeantwoordenVerwijderen
  3. heeee, is dat niet het eenhoorntje??

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ben je soms een dino aan het haken? Of een draakje? Of...?
    Mooie wolletjes!
    Je hoeft je voorlopig niet te vervelen!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie bolletjes wol zeg! Ik kocht gisteren ook zo'n leuke gekleurde bol maar weet nog niet wat ik er van ga maken, want het moet wel iets leuks zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heerlijk bezig dus!
    Heel veel plezier ermee.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke aankopen, die wolletjes zijn echt leuk.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥