Fall Fairy & Kitten Update

by - oktober 07, 2012


Goedemorgen iedereen, ik was al vroeg wakker dus besloot om maar mijn taken voor
vandaag alvast te doen. Binnen een uurtje had ik dit gedaan, tijd voor een logje dus.
De laatste dagen heb ik vooral aan het katje gewerkt zoals jullie kunnen zien maar de
Fall Fairy mag ook niet klagen. Honderden steekjes zijn er bij gekomen. Het katje heeft
maar een paar kleuren dus ze gaat veel sneller, misschien dat hierna nog tijd genoeg
 is voor nog een klein borduurwerkje. Ook het haakwerkje is af, maar deze zal ik over 
een aantal dagen pas laten zien. Vandaag staat borduren veel op de planning, alleen en
vanmiddag samen met een vriendin,ook zullen er lossen op de haaknaald worden gezet
voor wat baby sokjes. Een creatieve zondag dus. 

Ik wens iedereen een hele fijne dag



You May Also Like

10 Reacties

  1. Twee erg mooie verschillende borduurwerken! Wel verstandig denk ik om een klein en groot borduurwerk tegelijk te doen.
    Veel borduurplezier vandaag!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je vordert weer gestaag.
    Fijne zondag!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat heb je mooie vorderingen gemaakt! Geniet van je zondag.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat is zeker een creatieve zondag, het katje wordt erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ze zien er alle 2 erg leuk uit!

    Groetjes Yvon.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh erg mooi.
    Nog een fijne Zondag!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. heerlijk hé...zo'n lekker creatief dagje!!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥