Mini Autumn Cat Magic #1

by - oktober 08, 2012



Misschien door de mooie kleuren.. of omdat er een schattig katje op staat maar ik
moest deze gewoon maken! Dit borduurwerk heeft verschillende elementen waar 
ik erg van hou: de natuur, katten en Wicca/Paganisme.Hoe kan ik dat nou weerstaan?
  De benodigde stof had ik nog in huis van het Kitten Ornament, de kleuren waren ook
zo goed als aanwezig dus gisteravond heb ik de eerste steekjes gezet. Een mini dit keer,
dit om overvolle muren te voorkomen en ze zal ook wat sneller te borduren zijn. 

Wat vinden jullie van haar?


You May Also Like

11 Reacties

  1. Oooohhh, wat een schatje! Veel plezier ermee!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ben erg benieuwd naar het eind resultaat!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. prachtig borduurwerk en jawel mooie herfsttinten!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie werkje zeg! Ben benieuwd hoe die gaat worden!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig patroon heel veel plezier ermee. Groetjes, Amarins

    BeantwoordenVerwijderen
  6. ik vind het echt een schatje, ik snap dat je dit niet kon weerstaan! veel borduurplezier (lukt vast wel ;)) groetjes, Petra

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥