This Week: #1

by - oktober 10, 2012

Vorige week mocht ik een proefdagje draaien bij een ander stage bedrijf, deze heeft
er een pension bij zitten, dus contact met dieren heb ik hier zeker. Het beviel goed en
eergisteren heb ik te horen gekregen dat ik de stage plek heb!!  Heel spannend natuurlijk,
weer een nieuwe plek, een nieuw begin ^^  Eerst moet alle stage overeenkomsten in orde
zijn voordat ik mag beginnen, dit voor verzekeringen. Dus ik wacht de papieren af
en na het tekenen kan ik beginnen. Dit zal volgende week zijn denk ik. Ondertussen
heb ik dus heerlijk wat vrije dagen gehad. Nieuwsgierig wat ik o.a heb gedaan?


Ik heb mijn garen bakken bijgevuld en gesorteerd, en geloof mij 224 kaartjes met garen
dat duurt even! Maar al dat prutsen en sorteerwerk loont wel, 3 propvolle, opgeruimde
bakken staan weer klaar * Altijd mooi die strengetjes draad bij elkaar, deze zijn van 
de Mini Autumn Cat Magic veel oranje tinten! * Een cadeautje voor een zwangere
vriendin * De eerste oranje tinten van MACM * Ik heb ook weer een aantal steekjes
aan Her Special Place gezet, man o man wat zal ik blij zijn als ik klaar ben met dat light
effect garen, prachtig effect hoor maar een hele klus om mee te werken * Een muts
in wording * Voor het eerst diepvries- Sushi van de Jumbo uitgeprobeerd, erg lekker
dus zeker voor herhaling vatbaar * Knuffelen met de beestjes, zijn hamsters niet
über cute? * En natuurlijk ook knuffelen met Simba, ze kan zo heerlijk bij je liggen *

Gewoon lekker ontspannen met wat films, steekjes, haakwerkjes en de dieren hier.
Waar geniet jij van op het moment?


You May Also Like

8 Reacties

  1. Dat klinkt allemaal erg goed.
    Succes op je nieuwe stage plaats, lijkt me een leuke plek.

    Groetjes Yvon.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Kijk dit klinkt goed :) En heel veel plezier op je nieuwe stageplek :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. erg leuke fotocollage, en proficiat met je nieuwe stageplaats

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Klinkt erg goed! Heel veel succes en natuurlijk plezier op je nieuwe stageplek!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gefeliciteerd met je nieuwe stageplek!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hallo Michelle,

    Een nieuwe stageplek, spannend dus :-). En voor de rest gaat het je goed zo te lezen, houden zo en genieten van elk moment (hoe klein ook hé). Je handwerkje is ook supercute :-) Lieve foto's van je diertjes.

    Groetjes, Jaimie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Erg leuke collega en veel succes/plezier op je nieuwe stageplek!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuke foto's!
    Veel plezier en succes met je stage :)

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥