Eenhoorntje en uil

by - oktober 14, 2012

Ik heb weer twee beestjes gehaakt, het eenhoorntje was voor de verjaardag
van mijn nichtje. Ze is gek op paarden en roze dus ik vond dit wel een toepasselijk
cadeau. Ze was er erg blij mee, ook hele leuke reacties gehad van haar vriendinnetjes.
Waaronder 'Oh wauw! Ik wou dat mijn grote nicht dit voor mij kon maken!' erg leuk
om te horen natuurlijk! Het tweede is een uiltje die ik al een tijdje geleden voor Elisa
gemaakt had. Als felicitatie voor het behalen van haar diploma. Ook zij was er
gelukkig blij mee.


Nu weer verder met de volgende projecten..
Fijne zondag gewenst



You May Also Like

13 Reacties

  1. Allebei heel goed gelukt!
    en ik had gelijk, het was een eenhoorntje!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Haha inderdaad, knap dat je het toen al kon zien.

      Verwijderen
  2. ze zien er alle 2 erg leuk uit.

    Groetjes Yvon.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke beestjes! Natuurlijk valt zoiets goed in de smaak!

    Fijne zondag!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat zijn dat weer leuke knuffels geworden. Mr de Uil vind ik echt gaaf.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Inderdaad ik was blij met me uiltje ;) Hij staat op me kast haha ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een schatjes!! leuk hé om zulke kadootjes te geven..dat geeft veel meer voldoening vind ik. Groetjes, Petra

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik vind het leuk om persoonlijke dingen weg te geven, en een zelf gemaakt cadeau hoe persoonlijker kan dan nog ;)

      Verwijderen
  7. Wat super leuk zeg! Ik zou het ook wel willen kunnen maken. Vooral nu m'n nicht zwanger is.. als knuffeltje voor de nieuwe beeb.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik zou zeggen:probeer het gewoon! Voor een paar euro heb je al mooie wol en een haaknaald. Ravelry bied 1001 patronen waar je zo mee kunt beginnen

      Verwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥