Autumn Kitty #2

by - oktober 15, 2012


Enkele honderden steekjes zijn aan de Mini Autumn Cat Magic gezet.
De hele breedte van deze rij staat er nu op. In totaal zullen er 4 rijen komen.


De herfst-bladeren foto is van Daily Autumn

Sommige kleuren mis ik nog in mijn stash dus sommige steekjes kunnen nog
niet gezet worden. Misschien dat ik vandaag nog bij de handwerk winkel kom.
Er moet ook gefietst worden, een heel eind gelijk. Naar mijn nieuwe stage adres,
de stage overeenkomst zal vandaag worden getekend en zal ik ook gelijk mijn
stage dagen voor de komende twee weken horen. Hopelijk niet te veel want
de laatste tijd heb ik weer last van mijn rug, en na het helpen verhuizen van
een vriendin gisteren al helemaal! De nek en buik- en rugspieren doen ook gelijk
mee. Vandaag staat er dus zo min mogelijk op de planning, om alles toch weer
wat rust te gunnen.  Ik wens iedereen een mooi begin van de week!


You May Also Like

7 Reacties

  1. Veel plezier op je nieuwe stageplek en heel veel beterschap en sterkte met alle spieren die niet mee willen werken.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie kleuren, heel veel plezier op je nieuwe stageplek.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je hebt al een mooi begin van je Magic cat!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooi en schattig katje.
    Volgens mij ga je harstikke snel.
    Zie al 1 blad te voorschijn komen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ziet er al erg mooi uit. Ga zo door!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het begin is al mooi en het zal nog wel mooier worden.
    Veel plezier ermee.

    Groetjes Yvon.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. mooi stuk geborduurd en heel mooi werkje is dit! veel plezier op je stageplaats en hopelijk vlug van je kwaaltjes genezen!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥