Dagje Amsterdam & Snowflakes

by - oktober 17, 2012

Zo gauw onze uren het toelaten proberen we toch om zo vaak mogelijk even een dagje
samen weg te gaan . De ene keer is dat een mooie boswandeling en de andere keer 
bezoeken we een dierentuin of aan andere stad. Gisteren zijn we een keer weer met
de trein op pad geweest, naar Amsterdam. Door de handige studenten OV kost het dan
ons niks. Eerst zijn we naar het welbekende Tattoo Museum geweest. Ik moet zeggen
het viel mij erg tegen. Een aantal mooie schilderijen gezien, wat leuke facts over
tatoeëren gelezen maar voor de rest was het niet veel na onze mening.  Wel mooi
om de instrumenten te zien waar ze honderden jaren geleden mee tatoeëerden.!
Je moet er echt heen gaan als er iets georganiseerd word, een speciale avond of
thema of zoiets dergelijks want zo is het weinig aan.


Gelukkig bied Amsterdam nog veel meer leuks, zoals de markten en winkelstraten.
Na eventjes over de markt te hebben gelopen kwam ik bovenstaand jurkje tegen.
De kleuren kloppen niet helemaal, hij is donker Turkoois blauw. Echt een lekker
winterjurkje. Ik heb het uiltjes- virus goed te maken. Dit is trouwens mijn tweede
kledingstuk ( allebij een jurkje) met een uil erop. Helaas ging het toen bergafwaarts,
hoofdpijn , dizzy en misselijk. Dus  maar even zitten, iets eten en weer op naar de 
trein. Eenmaal thuis ging het na een warme douche gelukkig weer beter. Geen idee 
waar ik last van had, jammer hoor maar we gaan binnenkort nog wel eens shoppen. 


Vandaag gaat het weer stukken beter, mijn hoofd voelt nog niet helemaal
'normaal' oke vreemd.. maar jullie snappen mij wel. Toch?! =) De heenweg naar
Amsterdam heb ik lekker zitten haken, zo twee uurtjes haken schiet lekker op!
 Ik heb 6 Snowflakes helemaal af en de 7de is onderweg. Ik heb het idee van
Jeanet, maar ik ga er ipv een plaid een tas van maken. Daarna nog een paar hand-
schoenen en 2 mutsen maken en dan ben ik klaar voor de winter ;)




You May Also Like

7 Reacties

  1. Hè wat jammer dat je je niet lekker voelde in Amsterdam en dat jullie niet volledig van jullie dagje uit konden genieten.
    Je bent wel lekker bezig geweest met haken! Heel mooi! (al krijg ik het er wel een beetje koud van ;-) ) Beterschap met het laatste restje niet lekker voelen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat vervelend dat je opeens niet lekker werdt! Maar zo te lezen was het toch wel een leuke dag met nog een leuke aanwinst! Je jurkje is echt heel leuk <3! En ik ben benieuwd naar je tas!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je had vast een soort migraineaanval!
    Erg leuk jurkje heb je gekocht.
    en wat een mooie snowflakes heb je al gehaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat jammer dat het museum tegenviel maar gelukkig is er nog genoeg anders leuks :) Je haakwerk word erg mooi en wat een leuk jurkje :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ja klinkt idd als migraine, bah! wel een leuk jurkje eraan overgehouden, leuk die uitjes!! en leuk hé...die snowflakes, heerlijk werkje idd voor in de trein!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Jammer dat het museum tegenviel...
    Die sneeuwvlokken zien er leuk uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. mooie kleuren, ziet er prachtig uit

    mvg saramsades

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥