Thankful ♥

by - oktober 19, 2012


Soms neem je sommige mensen of momenten voor lief, denkend dat het voor
iedereen zo vanzelfsprekend is. Daarom even een lijstje waarvoor ik dankbaar ben

Foto is van Flickr

Mijn lieve vriend ♥ de natuur die op het moment zo mooi is ♥ de mooie bos-
wandelingen die we al gemaakt hebben ( en vandaag weer) ♥ mijn katten 
dat ik me weer gezond voel ♥ dat ik zelfs iets ben afgevallen door het sporten ♥ 
dat mijn rug weer iets sterker wordt ♥ dat het op school zo goed gaat 
dat ik weer een nieuwe stage plek heb gevonden ♥ dat ik een paar heerlijke relaxte
weken heb gehad ♥ dat onze relatie weer erg goed gaat en dat we zelfs al
over kinderen beginnen na te denken ( voor over 3 jaar pas hoor ^^ ) 
Dat mijn familie en vrienden gezond zijn ♥ dat ik me echte vrienden beter leer kennen 
Dat we in een oude vriendschap weer leven hebben ingeblazen via Facebook 
♥ even heerlijk serie kijken zoals The Walking Dead en The Vampire Diaries 
Een heerlijke kop thee met een stukje gevuld speculaas, geniet momentje 
Inspirerende en mooie verhalen lezen in Yoga Magazine ♥  best wel gelukkig
zijn op het moment 

Telkens weer lieve reacties van jullie krijgen! 

You May Also Like

7 Reacties

  1. Wat fijn om deze zegeningen van jou te mogen lezen! Ik hoop dat je dagelijks minstens zo'n lijst mag hebben tot aan de laatste dag van je leven en hopelijk gaan daar ook nog heel veel jaren aan vooraf ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een fijne lijst! Altijd fijn als het beter gaat in een relatie, dat mag bij mij ook wel even hihi xD

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een mooi blogje!! ja, daar hou ik van...je weet het leven op een mooie manier te omschrijven en te waarderen! Fijn weekend!!Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat kun je het allemaal toch mooi verwoorden!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk dat je af en toe kunt stilstaan bij wat je dierbaar is. Voor velen raast de tijd maar door en nemen ze alles voor 'normaal'. Maar het zijn juist die normale zaken, die het leven mooi maken en waar je af en toe eens stil bij moet staan en van genieten.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heerlijk zulke lijstjes. Geniet van de kleine dingen <3
    Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een heerlijk lijstje!! Daar ga ik binnenkort ook weer eens voor zitten. Aandacht voor al het moois. Geniet er van!!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥