Verandering in stage & de Fall Fairy

by - september 26, 2012


Deze regenachtige dagen zijn heerlijk om te borduren, lekker opgekruld in het hoekje
van de bank of achter de televisie om één van mijn favoriete series te kijken, op
het moment is dat Supernatural. Een kop thee erbij, misschien een muziekje en ik
vermaak mij prima. De komende dagen ben ik vrij dus er is genoeg tijd om hiervan
te genieten. De stage die ik had beviel niet en in overleg met school ben ik hiermee 
gestopt. Het idee om verder te gaan met dierverzorging was er maar er waren een paar
punten die mij hierin tegen zaten, dus de opleiding dierenarts assistente wordt wel vervolgd
maar dan met een ander soort stage.Waar dierverzorging wat meer naar de voorgrond zal
komen en de assistente leer naar achteren wordt geschoven, net ver genoeg om te doen wat
ik echt leuk vind en net dichtbij genoeg om mijn proeves en opleiding te halen. Zodat het
diploma wel op een niveau 4 opleiding wordt gehaald en de kans op een baan in de dieren-
verzorging groter is of om zelf iets op te starten ook mogelijk is.

Spannende dagen dus, een heel nieuw begin en een nieuwe manier om deze opleiding af te
maken en te halen. Een manier die niet snel wordt toegepast maar wel eentje waarbij ze mij
gaan helpen en begeleiden. Morgen heb ik een afspraak  bij een dierenarts praktijk waar dit
ook kan, dus ik hoop dat ik hier mijn opleiding kan afmaken en waarbij ik het ook leuk vind.


Zoals jullie kunnen zien zijn in de afgelopen 6 dagen aardig wat kruisjes bijgekomen.
De vlinder staat er nu helemaal op en misschien dat straks de eenhoorn onderaan ook
zichtbaar zal worden. Maar voor nu zit er niets anders op dan veel achtergrond borduren.
 Mijn handwerk spulletjes zijn uitgezocht en alles heeft een nieuw plekje gekregen, de materialen
voor het kaarten maken liggen nu allemaal netjes bij elkaar in de kast en zo ook de haak spullen.
De borduur benodigdheden die ik het meeste gebruik zitten nu in een box, voor nu zijn het de
Fall Fairy en Her Special Place. Maar misschien dat ze binnenkort nog gezelschap krijgen...


You May Also Like

11 Reacties

  1. sucsses met je nieuwe stage plek hoop echt dat je slaagt in je opleiding

    BeantwoordenVerwijderen
  2. prachtig is Fall fairy, succes met je stage

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat zijn grote stappen!
    hopelijk gaat het nu beter.
    Je Fall fairy gaat ondertussen als een trein, dat werkt zeker erg goed nu als afleiding?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ow, wat spannend al die veranderingen met school. Het zou wel fijn zijn als je meer plezier in je opleiding gaat krijgen, dat zal ook zijn weerslag op je lichamelijke gesteldheid hebben in positieve zin. Succes!
    Je borduurwerk krijgt steeds meer vorm, mooi wordt het!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ben steeds weer onder de indruk van je borduurwerk, prachtig.
    Veel succes met de studie en stage, hopelijk gaat het straks beter.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Zo er zijn zeker veel kruisjes bijgekomen! Veel succes met je stage, hopelijk vindt je snel een fijne werkplek.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat jammer dat je stage niet zo goed verlopen is, hoop dat deze beter is

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Je fall fairy gaat mooi vooruit! Veel succes met een nieuwe stageplaats te vinden.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. succes met je nieuwe stage plaats en hopelijk valt deze goed mee! je borduurwerk is prachtig en ook je blog is heel leuk om te lezen...

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Er zijn zeker weer heel wat kruisjes bij gekomen. Mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Je borduurwerk gaat zo zeer voorspoedig, ik hoop dat je straks hetzelfde van je stage kan zeggen.

    Groetjes Yvon.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥