Amigurumi paardje

by - september 24, 2012




Een tijdje geleden heb ik dit paardje gemaakt voor mijn nichtje's verjaardag.
Ze is gek op paarden en heeft zelf ook twee verzorg paarden dus de keus wat ik toch
voor haar moest maken was snel gemaakt. Een leuk patroon vinden is een ander verhaal.
Ze is 13 geworden dus het moest niet te kinderachtig en ook niet te zoet worden. Dit patroon
is weer van Ravelry, zoals veel van mijn creaties.Het precieze patroon kan ik alleen niet terug
vinden. Het paardje kon ook staan maar zittend vond ik hem veel leuker, alleen de oren heb ik 
niet volgens patroon gemaakt, die heb ik zelf bedacht. De volgende verjaardag is alweer in 
aantocht dus de haaknaald zal niet lang stil blijven liggen..


You May Also Like

10 Reacties

  1. Hallo Michelle,

    Superschattig paardje !! Wat leuk als je zo een lieve dingen kan haken ség!
    Ben al benieuwd naar het volgende.

    Groetjes, Jaimie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk paardje, daar is ze vast blij mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hello

    I love your horse, it's so cute.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hello Michelle,
    Je hebt weer iemand heel blij gemaakt met dit mooi handgemaakt geschenkje.
    Groetjes,

    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een dotje!

    Ben je al weer een beetje opgeknapt?

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leukert heb je gemaakt,

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Awww wat een lieverd weer! Erg leuk

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥