Nieuwe look & Fall Faity blz. 7

by - augustus 26, 2012

Hier en daar zie je al wat bladeren liggen,
zachtjes vallen ze met de wind mee naar
beneden. De temperaturen zakken van 36
naar 18 a 20 graden en de regenbuien nemen
het over. Al een kleine week heb ik gevoel
dat de herfst is begonnen. Toen ik het katje en
de herfst bladeren tegen kwam wist ik gewoon
dat ik met haar een kopfoto wou maken. Mijn
liefde voor dieren en de natuur wordt nu mooi
in één foto weergegeven. Een gedicht over de
herfst, een uurtje knutselen in Mixbook en toen
ontstond er een nieuwe  lay-out. Een beetje vroeg
misschien, maar de kriebels waren te sterk.
Hopelijk vinden jullie het ook mooi en is alles
goed te lezen. Een aantal pagina's zijn ook veranderd.
Altijd lees ik jullie reacties met veel plezier, ook de reacties over deze nieuwe look zijn meer dan welkom.

Ik weet niet hoe jullie er tegen aan kijken maar stiekem kijk ik toch wel weer uit naar dit mooie
seizoen hoor, de herfst. De vele regenbuien nemen we maar even voor lief, want de mooie
wandelingen door de bossen maken alles goed. Eens zien of ik dit jaar weer wat mooie foto's
van de natuur en bomen kan maken. Lekker wandelen, thuis komen en dan met een kop thee tot
rust komen, gevolgd door een warme douche. =)
Ik kijk er alweer naar uit, ook het borduren tijdens een regenbuitje vind ik heerlijk, bij meerdere heb
ik dit al gelezen. Elisa geniet er net zoveel van als ik, dat merk ik elke keer weer aan haar mooie
verhalen. Vandaag was ook zo'n regenachtige dag, Supernatural speelde zich af en langzaam
werd de zevende bladzijde van de Fall Fairy afgerond. Een nieuwe week en een nieuwe
bladzijde, een mooi begin!


You May Also Like

11 Reacties

  1. Heerlijk bezig en een goed begin!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hey hye meid, het ziet er weer prachtig uit. Ik vind et leuk hoe jouw Fall Fairy vordert. Ik ben nu stilletjes aan ook weer aan het borduren, met de verhuis en zo :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoewel ik niet van katten houd (sorry!), vind ik je nieuwe opmaak erg mooi, heel rustgevend, net als de vorige.
    Je gaat lekker met je borduurwerk, het wordt steeds mooier!
    Ik vond de buien van vandaag ook prima, vooral omdat ik er niet uit hoefde ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo Michelle,

    Oh je blog layout....smelt :-)
    En herfst ..ja héél gezellig , maar laat het nog even een (na)zomer zijn, voor het beetje zomer dat we er toch nog van hebben mogen krijgen hé, nog even nagenieten , niet?

    Groetjes, Jaimie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie look heb je er weer van gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. hou er ook van vooral dan van de kleuren en wat een mooie kitten

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wow, wat ben je al ver met je Fall Fairy!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Je hebt een mooie layout gemaakt, en inderdaad ik geniet er net zo veel van :)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. prachtige header, je fall fairy is super

    BeantwoordenVerwijderen
  10. prachtige foto en lay-out.

    mooie update, chapoo

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooi geworden je lay out en je fall fairy wordt ook al zo mooi!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥