Sportschool

by - augustus 28, 2012



Ik begon als een jong meisje die een hekel aan gym had, langzaam werd gezien dat
baantjes zwemmen en boswandelingen toch wel erg rustgevend en fijn zijn..
Om nog extra af te vallen werden de boeken van Sonja Bakker in huis gehaald, een jaar
lang heb ik mij er aan kunnen houden en de kilo's gingen er langzaam af. Toen kwamen de 
gezondheidsprobleem erbij, dat en de irritante zwemtijden van het  zwembad zorgden
ervoor dat het zwemmen minder werd en uiteindelijk ook stopte Met Sonja Bakker stopte ik
ook, met de gedachte :ik onthoud de goede tips en methodes en ga zelf verder. Natuurlijk zaten
die twaalf -eerder-al-afgevallen- kilo's er zo weer bij aan. Toen de rugklachten erger werden
werd de fysiotherapeut erbij geroepen, na 2 maanden behandeling werd het advies van te gaan
sporten steeds vaker herhaald. En daar word nu naar geluisterd, de diëten blijven achterwege en
gezonde voeding zoals groente en fruit worden meer in huis gehaald. Straks zal de sportschool
twee keer per week worden bezocht. Een hele verandering, als je kijkt naar dat jonge meisje die
sporten stom vond. En die verandering gaat morgen al beginnen, vandaag zijn de laatste kleding
stukken in huis gehaald, een sportbroekje en twee shirts. Beide in zwart met paars of roze.
Binnenkort een update over ik het ervaar ^^

Welke sporten beoefen jij?


You May Also Like

5 Reacties

  1. Ik ben benieuwd hoe je dit gaat vinden. Na een hernia een aantal jaren terug heb ik het sporten overboard gegooid. Ik vind het geweldig om te volleyballen, deed dit ook nog wel op een aardig niveau. na mijn hernia heb ik een tijdje gezwommen maar vond het werkelijk helemaal niets. In diezelfde tijd borduur/haak ik liever. Dus geen sport meer. Probeer wel zo veel mogelijk op de fiets te doen, maar de auto lokt altijd.....
    Sterkte ermee! Liefs, Amarins

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb zelf geen rijbewijs en fiets dus overal heen, voor mijn werk ben ik dan al ongeveer 40km aan het fietsen( heen en terug)over 2 dagen.
    Samen fietsen we ook af en toe een stuk op de sportfietsen heerlijk door de duinen.
    En 's winters heerlijk schaatsen, het liefst op natuurijs maar anders ook wel op de baan.

    Ik hoop dat je het naar je zin zal hebben op de sportschool.

    Groetjes Yvon.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ik ga je moeten teleurstellen... de enige sport die ik hier beoefen is handwerksport. Ik vond het als kind ook al zo erg, die turnlessen. Altijd een hekel aan gehad. Zwemmen vond ik nog fijn, maar altijd zo'n gedoe...
    Vanaf volgende week ga ik bij een nieuwe klant zitten en dan ga ik naar het station fietsen, dus toch een beetje beweging vanaf dan.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Suc6 met het sporten!
    Ik doe op dit moment helemaal geen sport, zou het wel graag willen alleen geen idee wat. Maar goed misschien eens kijken als ik terug kom uit Noorwegen. Een paar jaar geleden reed ik nog paard maar daar ben ik om verschillende redenen mee gestopt.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik beoefen geen sporten maar doe wel wat oefeningen voor mijn lichaam thuis. daarbij fiets ik elke dag :)

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥