#3 Kameleons

by - april 22, 2012

Hier en hier konden jullie ze zien groeien, mijn kleine Kameleons.
Omdat ze voor twee kinderen waren moest ik er natuurlijk twee hebben..
Zo gezegd zo gedaan, de afgelopen twee weken heb ik elk vrij momentje aan
deze leukerds besteed. En ze mogen er best zijn vind ik ^^  




Ze waren leuk om te maken, lekker veel afwisseling met verschillende 
steken en vooral de verschillende kleuren. De kinderen waren er blij mee en daar doe
je het voor :) De komende tijd zal ik weer wat meer gaan borduren, ik wil zo graag
de Fall Fairy wat verder af hebben, ze wordt zo mooi!

Tot de volgende update ^^


You May Also Like

10 Reacties

  1. Je kameleons zijn super! Ik kan best geloven dat de kindjes er blij met waren.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat zijn ze leuk geworden zeg!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat knap gedaan!
    Erg leuk hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oooh wat zijn ze leuk geworden. Daar zullen de kinderen vast heel blij mee zijn geweest. Leuk dat je weer gaat borduren, ben benieuwd naar je vorderingen! Liefs Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat zijn ze leuk geworden, echt knap gedaan dit doe ik niet na :)

    Veel plezier met de Fall Fairy,

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ze zijn super leuk geworden! Heerlijk als je twee blije gezichtjes krijgt in ruil voor je werk en dan heb je nog plezier beleeft aan het maken ook. Nu weer veel plezier met borduren!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ze zijn zeer goed gelukt!
    Veel plezier weer bij het borduren.

    Groetjes Yvon.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Erg mooi geworden!

    Als je dit kan, dan lukt een trui breien vast ook wel. Maar het is wel erg handig om van tevoren te bekijken of je het hele patroon begrijpt. Soms zijn er echt te veel afkortingen gebruikt en is het niet te volgen als je niet veel ervaring hebt. Een goede bron met veel gratis patronen is Ravelry. En Drops heeft veel gratis Nederlandstalige patronen, maar daarin worden wel wat veel afkortingen gebruikt.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥