Stukje verder nog

by - april 24, 2012


Geduldig bleef ze op mij wachten terwijl ik aan het haken was.
Maar ik was haar niet vergeten hoor, af en toe werden er wat kruisjes bij
gezet. Het tikken van de regen was een bekend geluid de laatste paar dagen.
Het weer past goed bij dit prachtige werk. Nog een aantal (stuk of 1100) kruisjes
en dan is deze bladzijde afgewerkt, de onderkant is dan bereikt. Dan komen de 
mooie bomen en vleugels aan bod. Maar nu eerst de rood tinten die de grond sieren..



You May Also Like

8 Reacties

  1. Leuk om te zien, nog even volhouden en de pagina is klaar. De kameleons zijn ook geweldig geworden.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lekker bezig zijn dus. Ben benieuwd naar het resultaat.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. prachtige vordering erbij

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig dat hoekje met die bloemen!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het ziet er al heel mooi uit! Hele mooie, heldere kleuren.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Nog een klein stukje! Je bent er bijna!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Super mooi Michelle , weer een mooi stukje bij .....

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥