Meivakantie

by - april 30, 2012



Weekend hebben is altijd heerlijk, maar zeker als je een paar dagen extra hebt.
Tot Donderdag ben ik vrij, daarna heb ik weer twee stage dagen. Tot die tijd
wordt de tijd vooral gevuld met mooie muziek, series en de prachtige kleuren
van de Fall Fairy. Een aantal leuke afspraken staan ook op de planning, een vriendin die
blijft logeren, bijkletsen met een andere vriendin en misschien nog een dagje op stap
met de klas. Hopelijk alles met wat mooie zonnestralen. De laatste tijd ben ik begonnen
met mediteren, ben ik mij meer gaan verdiepen in Wicca en yoga om wat meer rust in mijn
koppie te krijgen en ik moet zeggen: dat voelt goed! Hopelijk word  het straks allemaal
wat makkelijker want de drukke dagen en vol geplande agenda helpen niet echt mee.
Al met al ga ik heerlijk genieten van mijn vrije dagen.. en na deze toch best wel relaxte week
wacht een weekje Rome met school op mij..

Gaan jullie nog wat leuks doen in deze meivakantie?
Keep calm and happy stitching..


You May Also Like

5 Reacties

  1. Ga er heerlijk van genieten!!!

    Groetjes Yvon.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Veel dingen in de planning staan zo te lezen. Geniet ervan! Ik moet 2 dagen werken en ga verder afspreken met vriendinnen en rommelen in huis :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Geniet van je welverdiende vakantie

    Mvg saramss1987

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mijn vakantie zit er helaas bijna op. Morgen ga ik weer aan het werk op stage.. Aangezien ik mijn vakantie een weekje eerder had vanwegen Londen :)

    Fijne vakantie! En geniet er maar lekker van!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat klinkt fijn! Heerlijk he om wat meer rust in je koppie te krijgen? Dat heb ik mezelf ook moeten leren hihi.. Hopelijk werpt het zijn vruchten af tijdens stage na de zomervakantie! Soms met narigheid zoals laatst in de familie is het moeilijk rustig te blijven, maar laat ik de nare gedachten gewoon passeren... Ik wens je een hele fijne vakantie vol genieten!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥