#2 Kameleon

by - april 19, 2012

De zon begint zichzelf te laten zien en daarmee
klaart het gelijk op. De laatste paar dagen was
het maar treurig hoor. Met deze zonnestralen
begin ik ook langzaam wakker te worden.
Nog even de tijd om wat vasten te haken.
De Kameleons schieten mooi op, dat moet ook wel
want ik wil ze aankomende zondag graag af hebben.
Ik heb ze in twee kleurtjes gehaakt, de blauwe is wel
mijn favoriet. Heerlijke rustige kleuren, ik zit eraan te
denken om ook een tas te haken in deze kleuren..
Maar eerst maak ik deze beestjes af.

Welke is jullie favoriet?




You May Also Like

9 Reacties

  1. Hier laat het zonnetje zich helaas niet zin.. Misschien morgen weer?

    Ik vind ze allebei wel heel erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Michelle,

    Die zon zien , doet een mens goed hé !! Hopelijk mag ze nog even blijven schijnen hé !

    En ik vind ze beide mooi, dus ik kan niet kiezen hoor.
    Maar een tas in de blauw/groentintjes gaat wel leuk staan, ben benieuwd dus :-)

    Groetjes, Jaimie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. oh wat worden ze leuk, ben heel erg benieuwt, en ook ik hou van de rustige kleuren. Maar denk dat je dat al wel wist ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Die gaan leuk worden!
    Ik vind allebei de kleurencombinaties mooi hoor, de een voor een jongen, de ander voor een meisje bijvoorbeeld.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat schiet al lekker op!
    Ik vind ze allebei mooi worden, maar hoewel ik absoluut niet van roze hou, denk ik dat die toch mijn voorkeur heeft... Als de ontvangers er maar blij mee zijn en dat zullen ze denk ik wel ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik vind ze beide prachtig en een tas van dat garen zal gerust mooi worden.

    Groetjes Yvon.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oooh, kameleons zijn leuke dieren! ik vind ze allebei leuk, maar de blauwe heeft toch mijn voorkeur.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wauw, ik vind elke keer die haak werkjes super leuk! Zou er zelf het geduld niet voor hebben.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ze worden al erg leuk, ik ga ook voor de blauwe hoor ;-)

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥