#1 Nieuwe zaadjes

by - april 15, 2012


Bijna een jaar geleden kocht ik deze leuke kas en ben ik begonnen met kweken.
De snijbloemen mix overleefde bij mij niet aangezien ik geen tuin of 
grote plantenbakken had dus deze bloempjes verhuisde naar de tuin van mijn ouders.
De cactussen heb ik echter nog wel, deze zal ik binnenkort wel laten zien.

Een week of twee geleden is Tommie met haar volle gewicht van 5.6 kilo op de kas 
gevallen dus mijn leuke kasje heeft het niet overleefd. De cactussen staan er nog wel in maar
voor de nieuwe zaadjes van dit jaar pakte ik andere,diepe schaal. Helaas gaan potgrond
en Simba niet samen dus dit was van korte vreugd.  Bij de Xenos zag ik weer een nieuwe kas,
maar die was van zo´n dun plastic dat ik hem heb laten staan. Wel hadden ze bovenstaande
potjes. Omdat ik het opkweken toch wel erg leuk vind en nu ook plantenbakken buiten heb
besloot ik het weer te proberen. Alleen staan de potjes nu in de hamsterkast, veilig achter gaas.
Omdat Lynk is overleden had ik een hok vrij staan, ik had besloten om geen nieuwe
hamster te nemen, dus daar liggen nu mijn handwerk spulletjes en de potjes in.

Wordt vervolgt..

You May Also Like

2 Reacties

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥