Even tussendoor,.

by - mei 20, 2011

Het is alweer een tijdje geleden dat ik hier een logje plaatste..
Op het moment ben ik druk met school bezig, moet ook wel want over 2 maand 
heb ik al zomervakantie! De laatste verslagen moeten nog gemaakt en goedgekeurd
worden en dan kan mijn proeve ( praktijk examen) van start gaan.
Het zijn soms hectische dagen maar ik begin er vertrouwen in te krijgen dat 
alles toch nog goed gaat komen. Natuurlijk hoort er bij al deze spanningen ook
ontspanning bij ... heerlijk eventjes borduren dus. Op het moment ben ik weer
bezig aan Her Special Place, ze schiet mooi op! Maar daar krijgen
jullie dit weekend nog wel een update over.


De plantjes in mijn kas gaan ook super goed, de snijbloemen mix was na
een paar dagen al te zien en groeide en groeide verder.. De mini- cactussen steken
nu ook hun koppies boven de grond. Morgen ga ik de snijbloemen even overpotten
want ze groeien al scheef tegen de kas aan, tijd voor meer ruimte dus =)

Vandaag zijn er ook wat nieuwe vissen bijgekomen, een prachtige blauwe
Betta splendens ( Kempvis) en 4 Rode Fantoomzalmpjes.
Ondertussen begint het al een mooi kleurrijk aquarium te worden,
heerlijk om af en toe gewoon even een paar minuten voor te gaan zitten
en te kijken naar die sierlijke vissen.


You May Also Like

3 Reacties

  1. Leuk om die plantjes zo tezien groeien en je nieuwe vissen zien er mooi uit.
    Er naar kijken kan inderdaad heel ontspannend werken.

    Groetjes Yvon.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hey Michelle,
    Je aquarium ziet er al heel "volgroeid" uit. Leuk om zo af en toe een visje bij te plaatsen en dan maar genieten van de stille minuutjes ervoor.
    Je Cheeta is ook al een flink stuk gegroeid. Dat zal een prachtig werk worden.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige foto's, en ontpanning is altijd erg belangrijk ja :)

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥