Her Special Place #9

by - mei 21, 2011


De verslagen nemen veel tijd in beslag maar ik heb toch nog
wat steekjes kunnen zetten. Nog 1.5 week even doorbijten en dan wordt het 
allemaal weer wat rustiger en kan ik weer wat meer borduren. De dame krijgt 
met ieder steekje steeds meer vorm. Er komt nu weer een groot stuk bij de vleugel
aan, een makkie zou je denken..Zeker met normaal draad wel, maar met dat zilver
draad zit ik nog iedere keer te prutsen.. Niet het makkelijkste draad, maar het geeft
wel een prachtig effect.. En daar doen we het allemaal voor he ;)

You May Also Like

6 Reacties

  1. Toch vind ik dat je vrij rap gaat :) En hij word erg mooi :D:D

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Echt heel erg mooi!
    En ja, dat draad zal niet echt lekker werken, maar ach, langzaamaan kom je er ook wel!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het ziet er heel mooi uit, en metallic garen is ook niet mijn favoriet om mee te werken maar het is alle moeite wel waard.

    Groetjes Yvon.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo Michelle,

    wat gaat het toch mooi worden en oh zilverdraad zie je die goed zitten, ik heb niet zo een goed ogen en denk dat het prutswerk is met toch zo een mooie draad waarschijnlijk, dat maakt dat we het vol houden hé,hihi.

    Dank u voor de reactie op mijn blogje telkens !

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Toch ga je heel snel vooruit, het is echt prachtig aan het worden ;)

    doe zo voort, bedankt voor je reactie op mijn blog :)

    Mvg Sarah

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ze wordt erg mooi en zeker met het zilveren draad!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥