Cheeta with cubs # 24

by - mei 15, 2011


Update nummertje 24 alweer.. Sinds de eerste post heb ik er met veel plezier
aan gewerkt en duizenden steekjes gezet. Vandaag weer een nieuwe update van
de laatste paar dagen.


Op deze foto komen de kleuren trouwens prachtig overeen met het echte
werk. Blijft moeilijk om de kleuren goed te fotograferen hé ;)
Het doek heb ik trouwens iets te strak aangespannen, dus daarom trekt ie
een beetje in de rechterhoek.

Ik wens iedereen alvast een hele mooie week toe met
veel borduur & handwerk plezier,

Liefs Michelle

You May Also Like

5 Reacties

  1. jeetje wat een klus!
    het wordt wèl heel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goh wat ga je vlug en het wordt fantastisch mooi , ik blijf de kleuren super vinden , helemaal mijn ding !!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Met elk kruisje kom je verder en het wordt steeds mooier!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi hoor. Je gaat er goed mee vooruit ;-) Nog effe en je hebt weer een pagina af. Ik ben benieuwd naar hoe haar hoofdje er gaat uit zien.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. kruisje per kruisje kom je elke keer een beetje dichterbij. Het is echt al heel moo aan het worden ;)

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥