Cherry Blossom Tattoo

by - mei 14, 2011

Donderdag was het dan zover, de grote dag.. De dag dat ik mijn derde tattoo liet zetten! Ik had om 12.00 uur de afspraak gemaakt, we zijn eerst begonnen met de schets. In het begin had ik al gehoord dat hij het waarschijnlijk direct op mijn  arm zou tekenen, zo gezegd zo gedaan. Om 13.15 was de schets klaar en toen kon het echte werk gaan beginnen. =) Met een kleine pauze van 10 minuten tussendoor heb ik er tot 17.15 gezeten. En het resultaat mag er zeker zijn!


Op 1 juni heb ik weer een afspraak, om de laatste bloemen te laten inkleuren. Alle bloemen worden hetzelfde ingekleurd, met een zwarte schaduw, zoals hierboven te zien is.

You May Also Like

7 Reacties

  1. Ik vind hem zelf erg groot, maar ben erg benieuwd hoe deze straks is als hij helemaal af is.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel erg mooi meis, geniet ervan en pas goed op in de zon he?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi , ben ook bebieuwd hoe hij gaat zijn afgewerkt ....

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo Michelle,

    Hihi, mijn eerste gedacht was "oh doet dat géén pijn ?!" :-)
    inderdaad het ziet er groot uit, maar denk eens al de bloemen schaduw hebben, dat het wel heel mooi is! Moet je nu iets doen van bescherming tegen de zon?

    Groetjes, Jaimie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat is eens wat anders dan een borduurwerk...:)
    Maar wat een werk zeg, en wat zal dat duur zijn!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥