Pagina 4 is afgerond

by - mei 11, 2011


Na vanochtend nog een paar steekjes te hebben gezet, heb
ik eindelijk pagina 4 afgerond! Met deze pagina erbij heb ik
14840 van de 82320 steekjes gezet. Na veel met zwart te hebben
geborduurd voor de boomstam ga ik nu verder met de lucht,
heerlijk om weer even met wat lichtere kleuren werken.

Ik heb ook nog een vraagje aan jullie, vinden jullie mijn
vorderingen steeds genoeg voor een update of mag ik wel
wat langer wachten voordat ik wat post?

You May Also Like

7 Reacties

  1. Wat leuk, en ik vind het juist leuk hoevaak je post. Maar je moet wel doen waar jij je goed bij voeld. Niet wat wij vinden :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je updates zijn prima hoor! En je gaat hard vooruit met deze, knap hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. zeer mooi gedaan, je vorderingen gaan goed vooruit.

    Hoelang ben je al aan dit borduurwerk bezig ?

    Mvg Sarah
    www.sarahsborduurwerken.wordpress.com

    BeantwoordenVerwijderen
  4. het ziet er mooi uit en ga maar lekker door zo.

    groetjes yvon.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Blijf lekker updates geven hoor, ik vind het altijd leuk om te zien wat iemand vooruit is gegaan. Je werk wordt heel erg mooi.
    Groetjes,
    Amarins

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat wordt dit mooi!
    Blijf je updates maar geven! Het is altijd leuk om iemand zijn werk te zien.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat ga je vlug en het wordt zo mooi , kijk al uit naar je volgende up date ;) !! Ik vind je up date's prima hoor want ik ga zo vlug niet en post toch ook regelmaig !

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥