Her special place #8

by - mei 10, 2011


Vandaag zette ik de laatste kruisjes van deze bladzijde.
lk vind haar erg mooi worden, maar voor voorlopig is dit eventjes
de laatste update van haar. De cheeta ligt me al weken zielig aan te kijken
dus daar ga ik nu weer even mee verder.

En ergens in mijn hoofd roept  een klein stemmetje ook steeds luider 'Michelle je
moet echt met bewijsstukken verder'. Daar ga ik deze week ook weer mee verder
aangezien het einde van het schooljaar alweer nadert.
Ik moet nog erg veel doen dus het borduren moet helaas wat minder worden..

You May Also Like

5 Reacties

  1. Ze wordt steeds mooier ben wel benieuwd hoe de cheeta er straks uit zal zien.
    Succes met je schoolwerk, nog even doorzetten en dan begint de zomer.

    Groetjes Yvon.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Deze word steeds mooier :) Maar de Cheeta is ook al prachtig :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel erg mooi! Verzamel al je moed voor je schoolwerk, dat moet ook af geraken ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo Michelle,

    ze word mooier met de dag hé en succces met je studie.

    Groetjes, Jaimie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je hebt ook al veel gedaan hoor, soms roepen andere plichten en dingen.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥