Moederdag & HSP#7

by - mei 08, 2011

Iedereen lekker genoten van het weer vandaag?
Vriendlief en ik zijn de opa's en oma's en natuurlijk mijn eigen ouders
af geweest, lekker op de fiets.. dus gelijk een beetje bijgekleurd =)
Voor mijn eigen mams had ik ook zo'n leuke kas gekocht en 5 pakjes
verschillende zaden die ze zelf kan zaaien. Ze vond het gelukkig erg leuk
en we hebben vanmiddag gelijk de zaadjes verdeeld over de tuin en kas.

En na een paar uur op bezoek te zijn geweest was er nog even tijd
om verder te borduren..

Een heel verschil met een week geleden!
(29-04-2011)

You May Also Like

9 Reacties

  1. je schiet echt al heel goed op, mooi !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jij schiet lekker op zeg, prachtig wordt het.
    Groeten,
    Amarins

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Michelle,

    Volgens mij heb jij van dat fietsen, superenergie gekregen, om zo een stuk ineens bij te borduren, knap ség :-)

    Groetjes, Jaimie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het gaat goed vooruit zo, succes met het vervolg.

    Groetjes Yvon.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ooohhh het gaat goed vooruit en het wordt prachtig , knap werk ....

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wow je hebt veel geborduurd afgelopen dagen, het wordt erg mooi.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥