Dolfinarium

by - mei 07, 2011


Vandaag een foto verslagje van een dagje dolfinarium.
Gisteren zijn vriendlief en ik met de trein richting Harderwijk gereden om
het dolfinarium te bezoeken. Als kind ben ik er vele male geweest maar het
was toch weer leuk om er nog is terug te komen. We hebben prachtig weer gehad,
mooie dieren & shows gezien en leuke foto's gemaakt, hierboven is een
kleine indruk. Vooral bij het buiten gedeelte waar de dolfijnen zwemmen hadden
we erg geluk, er werden net een paar ballen in het water gegooid!
Dit leverde leuke kunstjes op en natuurlijk ook geweldige foto's.
Na het bezoekje aan de waterwereld zijn we Harderwijk zelf nog even in geweest
voor een lekker koel drankje.
S'avond nog even uit eten geweest en toen was het alweer tijd om naar
huis te gaan.. En vanuit de trein zag ik deze prachtige ondergaande zon...


You May Also Like

3 Reacties

  1. Je hebt een leuke dag gehad, zo te lezen. Leuk dat je orka Morgan ook hebt gezien, ze is al een hele beroemdheid haha.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik wist niet dat je Morgan ook l kon bezoeken, leuk !
    we zijn er een paar jaar geleden geweest, misschien weer tijd voor een bezoekje....

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Michelle,

    Prachtige foto's van een mooie dag, jullie hebben zo te lezen genoten van elkaar, de dieren en de zonnige dag, super en geniet nog na van alles en hopelijk vandaag nog een dag met zon, dat dat onweer maar even wacht!

    Groetjes, Jaimie

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥