Bloemen & Plantjes kweken

by - mei 05, 2011


Een paar dagen geleden liep ik met Vriendlief in het tuincentrum voor wat
nieuwe plantjes, en moet je toch is kijken waar ik tegen aanliep.
Vroeger vond ik het altijd super leuk als ik weer wat nieuwe zaadjes mocht zaaien,
van bloemen tot aan wortels (waar de cavia's altijd heel dankbaar voor waren)
Dus ik besloot om de kas mee te nemen om te kijken of het binnenshuis ook lukte.
Nu staat de kas lekker te broeien voor het raam, er is nog niks te zien maar dat
zal vast snel veranderen. Links heb ik ' snijbloemenmix' gezaaid en aan
de rechterkant cactussen. Ik ben vooral erg benieuwd naar de cactussen,
lijkt me heel mooi om te zien hoe die straks gaan groeien.

You May Also Like

3 Reacties

  1. Succes met je kasje, ik vind het ook altijd erg leuk om te doen.
    Zet ze straks niet te vroeg buiten, dat zou zonde zijn.

    Groetjes Yvon.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Michelle,

    Wat leuk en spannend, ik zal duimen dat het binnenhuis ook lukt, maar denk dat wel hoor, wij hebben zelf al tomatenplanten binnen gehad en het lukt hé, hadden wel de bakken aan de zuidkant staan !

    groetjes, Jaimie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. leuk joh !
    wij hebben hierbuiten al een groententuintje in potten, en de verzameling zaadjes van zoonlief groeit gestaag...........
    zucht...

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥