Weer aan het 'Sonja Bakkeren'

by - augustus 06, 2019

Voor wie mij langer volgt weet dat ik in het verleden meerdere afval pogingen heb ondernomen. Helaas doordat ik echt een gezelligheidseter ben, alles lekker vind, niet de beste genen heb en natuurlijk niet fanatiek kan sporten door de klachten van mijn Hypermobiliteit is dit af en toe nodig. Oh en tijdens je zwangerschap bijna 20 kg aankomen ( waarvan er na de bevalling zo'n 8 kg bleven plakken) helpt ook niet mee. Tijdens onze vakantie at ik waar ik zin in had maar ik wist ook dat dit feest eindigde zo gauw het 'normale leven' weer ging beginnen.


Ik had echter niet gedacht dat ik zelf het nieuwste boek van Sonja Bakker ging bestellen en een paar weken later weer fanatiek aan het 'Sonja Bakkeren' ging. Ik had immers al vaker geroepen dat ik niet weer ging diëten. Maar blij met mijn spiegelbeeld was ik ook niet. En de weegschaal gaf aan, dat dit nieuwe boek van Sonja Bakker net op tijd kwam!

Op mijn Instagram pagina heb ik een highlight aangemaakt genaamd Weight Loss waar ik mijn afval perikelen zal delen. Net zoals hier. Mijn goal is om in totaal 12 kg af te vallen, maar wel op een tempo dat ik het kan volhouden. Ik ga dit dus opdelen in kleinere stapjes ( 5 kg - 7 kg - 10 kg & 12 kg) en tussendoor zal ik heus nog wel eens met mijn gezin genieten van iets lekkers. Maar voor nu is het fruit en groente niet aan te slepen. Iets wat voor nu erg goed voelt. Iedereen doet het op zijn of haar manier en dit is de mijne. 

You May Also Like

8 Reacties

  1. Vervelend als de aanleg in je genen zit. Eén dochter heeft het ook. Lastig als heel veel snoepen zo normaal is onder tieners. Maar ze heeft haar leefstijl omgegooid en is al meer dan 10 kg kwijt.
    Succes met afvallen!
    Groetjes, Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Succes. Ik kende Sonja Bakker helemaal niet, blijkbaar niet zo erg bekend in België. Maar ik zag dit boek wel in de boekhandel liggen. Ik heb het gekocht en ik ga lekker met je mee doen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik herken het maar al te goed Michelle.
    Ik was ook niet al te slank en Jahnay (ik viel toen erg af) begon ik aan emotie-eten met het resultaat dat ik bijna 15 kilo aankwam. Ook 3 weken vakantie gehad waarvan 1 week heerlijk bourgondisch gegeten en gedronken en...... ik ben ook een gezelligheidsmens en heb dan ook altijd lekkere hapjes in huis.
    Inmiddels ben ik nu 2 dagen aan het minderen met koolhydraten.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Succes. Ik moet heel wat meer kilo's kwijt maar ben bang om er aan te beginnen

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥