Onze vakantie in foto's

by - juli 21, 2019



Afgelopen week waren wij heerlijk er een weekje tussenuit. De bestemming lag dit keer op (weer) een Landal Greenparks in Eerbeek, Landal Colenhove. Een mooi en groen Landal Park waar vollop te beleven viel voor de allerkleinsten. En hoewel ik niet veel foto's heb, deel ik ze vandaag graag met jullie..



'



Hoewel er genoeg te beleven en te zien was in de omgeving kozen wij ervoor om bijna iedere dag op het park te blijven. Misschien voor ons een beetje saai, maar zo kon ons meisje zich heerlijk uitleven op de speeltuin. Zo kon zij doen wat zij het allerliefste doet, springen op het springkussen en scheppen in het zand.  Tijdens de middagslaapjes zat ik lekker te borduren, zowel binnen als buiten in 'ons tuintje'. Het zwembad werd meerdere malen bezocht en ook de Bollo dansclub. Op de speeltuin met aangrenzend terras kwamen wij iedere dag en één ochtend gingen wij Herten spotten op de Veluwe. S'avonds werden wij een paar keer bezocht door een das, wat naast de vele muizen en eekhoorntjes toch wel een hele speciale ontmoeting was!

Een vakantie van rustig en weinig activiteiten, een heel tevreden meisje en semi uitgeruste ouders. Want op vakantie gaan met een kind is nu eenmaal anders. Maar ieder jaar kunnen wij weer meer op pad en wie weet, misschien kunnen wij volgend jaar nog veel meer uitstapjes plannen!

Ga jij nog op vakantie deze zomer?

You May Also Like

5 Reacties

  1. Zo'n weekje van niets moeten is ook heerlijk! Die vakantie met uitstapjes komt nog wel. Groetjes Evelien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat ziet eruit als een TOP vakantie!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een heerlijke foto's, een weekje echt niks moeten is heerlijk. Mijn man is vanaf volgende week vier weken vrij en ik 2 weken. Wij blijven lekker thuis en zien wat de dagen brengen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke vakantie foto's zijn dit.
    Ook wel eens lekker een rustig weekje voor jullie, als jullie kleine meid maar geniet, dan is het al snel goed.
    Ja wij zijn naar Sicillë geweest, nu ons hondje er niet meer is kon ik ook mee, mijn man gind vaak alleen met onze vriend daarheen.
    Hoewel het leuk was, doe ik het niet nog een keer met onze vriend er bij, hij is 84 jaar en kan niet zoveel meer, zeker op 1000 meter hoogte komt hij lucht te kort.
    We willen er samen nog wel een keer heen, maar dan huren we een appartement.
    Eerst nu maar eens wat andere dingen in de wereld zien.
    Groetjes Irma

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heerlijk! Wij zijn al vrij geweest. Niet veel gedaan ivm mijn rug. Maar het feit dat de wekker niet om 5.45 gaat is gewoon al lekker. :)

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥