Mijn 3 favoriete producten van Lush

by - juli 24, 2019



Hoewel ik in iedere Lush bestelling toppers ontdek springen er altijd wel een paar producten voor mij uit. En ik zeg expres ´iedere lush bestelling´ want momenteel bestel ik zeker eens per maand.  Iedere maand zoek ik een handvol producten uit verspreid uit : bad producten, gezichtsverzorging, body- scrub en lotions en haarproducten. Op deze manier blijven de kosten beperkt en kan ik iedere maand wat nieuwe producten uitproberen, want als nieuwe Lushi heb ik nog veel te ontdekken! Voor vandaag heb ik drie producten die in korte tijd al tot mijn favorieten behoren!


Wegens de positieve reviews besloot ik R&B haarmoisturiser te bestellen. Dit is een soort leave in conditioner voor droog en beschadigd haar. Nu had ik niet echt beschadigd haar, maar mijn haar kon zeker wel een extra'tje gebruiken. Hoewel de R&B uit verschillende rijke oliën en (avocado)boters bestaan, is ie niet verzwarend of vet. Maar wel heel verzorgend en de geur vind ik echt heerlijk! De geur is volgens Lush  Laurierolie en oranjebloesems.  En ik ruik inderdaad wat kruidigs maar ook een zoete ondertoon. Voor 100 gram betaalde ik €20,- en met dit potje ga ik zeker vele maanden gebruik van maken. 


Herbalism is een verse reiniger op basis van Rijstazijn, rozemarijn en brandnetel. Speciaal ontwikkeld voor de onzuivere huid. De reiniger is groen en toegegeven, de geur is even wennen! De Rijstazijn ruik je namelijk ontzettend goed, máár de reiniger werkt zo goed voor mijn gemengde huid dat ik de geur voor lief neem. Ik gebruik ongeveer een bolletje zo groot als een dubbeltje en meng dit met een klein beetje water. Dit verdeel ik over mijn gezicht en vervolgens laat ik dit even een paar seconden inwerken. Daarna spoel ik het af en mijn huid is merkbaar schoon en zacht. Zonder trekkerig aan te voelen of te branden. 

Omdat het een verse reiniger is zijn er geen conserveringsmiddelen aan toegevoegd en hierdoor is deze reiniger wat minder lang houdbaar, zo rond de  3 a 4 maanden. Voor een potje van 100 gram betaalde ik € 11.50 . Maar hier zou ik zeker langer dan 4 maanden mee kunnen doen..


Over de Mask of Magnaminty twijfelde ik wel even of ik deze zou bestellen. Het heeft namelijk een frisse pepermunt geur. En laat ik nu niet van munt en mint geuren houden. Maar ook dit masker zou wonderen verrichten voor een onzuivere huid. Dus ik bestelde hem en de geur valt mij nog mee! Dit komt omdat er ook honing aan toegevoegd is, dit overheerst grotendeels de munt geur. Maar de werking is voor mijn huid echt geweldig! Ik gebruik het masker één tot twee keer per week en als ik dit schema netjes volhoud, knapt mijn huid er zichtbaar van op.

Mijn onzuiverheden zijn zeker niet weg ( ik twijfel namelijk of ik geen hormonale Acne heb) maar het wordt wel een stuk minder als ik dit masker heb gebruikt. Wederom werkt het masker zuiverend en blijft mijn huid schoon en gescrubt achter. Omdat ik het masker eerst eens wilde proberen heb ik de kleinere variant besteld en voor 125 gram heb ik €11 betaald. Omdat dit een vers gezichtsmaskers is, is wederom de houdbaarheid verkort tot 3 tot 4 maanden. 




Natuurlijk heb ik nog veel meer producten van Lush die ik lekker vind ruiken of fijn in gebruik vind, maar deze drie springen er echt wel voor mij uit. Hopelijk vonden jullie het leuk om deze review van producten te lezen en heb ik je klein beetje kennis laten maken met lush. Misschien zijn de producten wat prijziger, maar aangezien ze helemaal natuurlijk zijn heb ik het er graag voor over!

Heb jij wel eens gezichts- en of haarproducten van Lush geprobeerd?

You May Also Like

2 Reacties

  1. Nee, maar door jouw reviews denk ik er wel over om iets voor mijn jongste te bestellen. En misschien bestel ik dan een solid parfum mee voor mijzelf

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een fijne producten! Ik moet nog steeds iets ervan proberen.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥