Monthly Stitch | Juli 2019

by - juli 28, 2019

Monthly Stitch, aan het einde van de maand (of in het begin van de nieuwe maand) ga ik terugblikken op mijn gezette kruisjes. Dit deed ik enkele maanden in 2018 en in 2019 wil ik daar toch weer mee beginnen. Zo om te kijken hoeveel ik die maand heb geborduurd, maar ook om de motivatie erin te houden. Misschien heb ik die maand wel helemaal niet geborduurd, ook prima maar zo houd ik voor mijzelf wel de borduurwerken in het oog. Want de motivatie wil nog wel eens wegzakken als je aan zo'n zulke grote borduurwerk borduurt. Deze maand blik ik terug op mijn nieuwste borduurwerk 'Mini Deer Creek' en ´Liberate Me´




- Vorig jaar Juni -

- Eind juli -

Het gezicht van de dame staat er bijna op! Hoewel het misschien bijna niet te zien is, zitten hier zoveel verschillende cremé en bruin tinten in met zovéél confetti steekjes dat de pagina bijna eindeloos lees. Gelukkig had ik een mooi vooruitzicht want ohh wat wordt ze gaaf! Nog een missende kleur aanvullen en dan kan ik de laatste stukjes dicht borduren en dan zal deze pagina ook tot een einde komen. 

Mini Deer Creek

 - Eind juni -

- Eind Juli- 

Ik heb er echt een hekel aan als ik kleuren van een borduurwerk mis. Sommige stukken moet je dan overslaan omdat je ze niet dicht kunt borduren en op de een of andere manier maak ik dan sneller fouten. Terwijl mijn borduurgaren in bestelling waren ( behalve dus nog die ene missende kleur) pakte ik 'Mini Deer Creek' er eventjes bij. 

Een stuk van de vorige pagina kon je hier al bekijken, daarmee werd namelijk de tweede pagina afgerond. Maar voor deze maand kon ik wel een klein beginnetje aan de derde pagina maken. Al met al een goede borduurmaand dus. Ondanks de super hete temperaturen!

Heb jij nog kunnen handwerken met deze hitte? 

You May Also Like

6 Reacties

  1. Wouw dat is zeker nog eens een goede borduurmaand. Ik heb ook geborduurd, maar stukke minder

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Er zijn weer heel wat kruisjes gezet door jou. Mooi hoor! Ik heb helemaal niets creatiefs gedaan met het hete weer (maar wel lekker veel gelezen).
    Groetjes Evelien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind het heel knap wat je doet Michelle.
    Ik kan dit niet van patroon lezen.
    Je bent goed bezig geweest deze maand, mijn complimenten.
    Groetjes Irma

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zeker een topmaand. Flink door geborduurd. Met warm weer haak ik af. Ben heel bang dat ik de stof heel vies maak. En ik weet dat hier grime guard voor werken, maar werk vaak met kleine borduurring. En dan werkt het onplezierig.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je bent lekker bezig geweest dus, leuk om te zien! Ik ben zelf nu bezig met leuke borden en andere DIY projectjes. Genieten!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. altijd leuk om je borduurwerken te zien groeien en ja, zo stimuleer je jezelf als je iedere maand een update op je blog komt... en ja, ik borduur ook weer...

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥