Mijn ervaring met de Bath Bucket

by - juni 17, 2019

Als je mijn Instagram of Weekly Moments regelmatig bekijkt heb je kunnen zien dat wij een nieuw bad hebben! Geen bad wat je inbouwt of zo´n mooie elegante op pootjes maar een heuse Bath Bucket!  Een tijdje geleden zag ik telkens op Instagram de Advertentie voor deze handige Bath Bucket voorbij komen en oorspronkelijk klikte ik ze altijd weer snel weg. ´Wat dat kan toch niet wat zijn?!' Tot wij terug kwamen van ons weekendje weg, waar wij dus ook een bad in het huisje hadden, toen spendeerde ik toch wat meer onderzoek naar deze Bath Bucket.

Na mij een beetje ingelezen te hebben kwam ik erachter dat ze met 200 liter helemaal vol zijn en als je in kleermakerszit erin gaat zitten dat het prima past.  Omdat mijn wens voor een bad nog steeds aanwezig was besloot ik het maar eens te proberen en ik bestelde diezelfde week nog mijn Bath Bucket.



Ik denk dat je de Bath Bucket het beste kunt vergelijken met een grote speciekuip, of een flexibel kinder zitbad maar dan vele malen groter en hoger.  Door de  stop en afvoersysteem kan je de Bath Bucket gemakkelijk in een douche leeg laten lopen. Maar wij hebben een hogere douchecabine en hierdoor gaat het helaas wat minder makkelijk met het leeg laten lopen van het bad.

Ik kreeg een paar keer de vraag of de Bath Bucket in onze douchecabine past, aangezien ik deze foto oorspronkelijk wel had gedeeld. Maar na een paar keer op deze manier in bad te zijn gegaan heb ik al wel gemerkt dat dit niet echt handig was. 


Het weglaten lopen van het badwater ging vele malen makkelijker maar onze douchecabine is helaas net iets te krap voor deze Bath Bucket. Na een paar keer in- en uit tillen zijn er al beschadigingen op de Bucket te zien en om te voorkomen dat de glazen wanden van onze douche beschadigingen, zet ik de Bath Bucket nu buiten de douche neer.

Wat gelijk een wat ruimtelijker gevoel geeft. Zo kan ik ook nóg meer genieten van mijn nieuwe bad producten, want eerlijk gezegd was dit zeker een onderdeel van mijn bad- wens! O.a de heerlijke bad producten van Lush. Afgelopen week mocht ik mijn bestelling ontvangen en vooral deze 'Brightside bubbelbar' is zo ongelofelijk lekker!


Met een stevige citrus geur kleurt het water vrolijk oranje en geeft het ook de mooiste bubbels.  Ik voel zeker vele Lush bestellingen opkomen want ik ga  gemiddeld zo'n twee keer per week nu in bad. Even een momentje voor mijzelf. En dit beantwoord misschien ook gelijk de vraag of de Bath Bucket bevalt, want dat doet ie zeker!

Je kan het natuurlijk niet vergelijken met een regulier ligbad maar voor onze kleine badkamer vind ik dit een ideale oplossing! Zeker voor die één a twee keer per week dat ik graag in bad zou willen gaan. Doordat het een wat kleiner zitbad is, is de Bath Bucket ook snel gevuld. Iets wat ik wel erg fijn vind. En als ik uit gebadderd ben, mag Eleanor altijd nog even. Zo kan zij ook van mama's mooie bad brouwsels genieten en recyclen wij toch een beetje het water. Wat mij betreft één van mijn beste aankopen van dit jaar!

Ga jij graag in bad? 


You May Also Like

6 Reacties

  1. Wat fijn dat je op deze manier toch kunt genieten van een bad!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat fijn dat je op deze manier toch een bad hebt. Wij hebben geen bad, alleen nu een kleintje staan voor frummel in de babykamer.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoe werkt het leeglopen als je hem niet in je douche cabine hebt staan?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Met het bijgeleverd slangetje en stop kan je alsnog de Bath Bucket leeg laten lopen. Maar eerlijk gezegd schep ik gewoon emmertjes water eruit. En het laatste beetje kieper ik over in de douche kabine. Lijkt meer werk dan dat het daadwerkelijk is. Ik zou het alleen niet iedere dag doen :)

      Verwijderen
  4. Is het nu een review over de bath bucket of een reclame voor Lush? ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Is het niet beter eerst kind naar bad en dan u?

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥